Vis full versjon : Ultralyd
Jeg lurer på hvor mye en privat ul koster?. Kan man eventuelt få en henvisning av legen til tidlig ul hvis det er foreligger en mistanke om at fosteret er misdannet?!
Hilsen shira
Jeg går til ultralyd på Volvat i Fredrikstad og betaler 440kr. Ikke så verst pris synes jeg.
Lykke til!!
Åshild og :baby: (9+4)
cormatic
25-10-2002, 03:36
Her i Bergen kan du faktisk få være med på et forskningsprosjekt, der du får 4-5 ekstra ultralyder gratis...:D Det de skal forske på er størrelsen til fostrene, som er mye større enn de målene legene bruker i dag... Det du gjør da er å ringe 55974200 eller 55974331. Jo tidligere i svangerskapet du melder deg, desto bedre... MEN... de har noen kriterier... Du må ha hatt regelmessig mens, og vite med sikkerhet datoen for siste mens, du kan ikke vente tvillinger eller ha noen kroniske sykdommer...
Så da er det jo bare å ringe, er jo bedre enn å betale flere hundre kroner for hver gang dette....
Som svar på ditt andre spørsmål, så henviser legen deg til KK dersom det er fare for at noe er galt... Da jeg begynte å blø i uke 9 dro jeg på legevakta, men legen undersøkte meg ikke en gang, bare sendte meg rett opp på Haukeland....
På besøk fra maiklubben
:baby: 12+5 i dag, Klokka er jo over midnatt nå så...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.