Vis full versjon : Babyen min er så stille....
Elizabeth
16-08-2002, 00:18
Dette er den andre dagen det har vært helt stille der inne...
Det blir ikke liv av å drikke kaldt....søtt osv.....
Hva skjer da.....
Er det normalt?
Elizabeth 26+4
LeiaOrgana
16-08-2002, 00:38
Ring legen viss du uroer deg!
Hei!
Om du ikke har kjent liv på over 1 døgn, så vil jeg be deg om å ta kontakt med føden.
Sansynligvis er det ingenting galt, bare den lille i magen som har en hviledag, men man sier jo at når man er kommet dit i sv. skapet som du er, så skal man kjenne liv hver dag.
Jeg ville ha ringt var jeg deg. Så blir du beroligget og kan slappe av igjen! ;)
Jeg er andre gangs fødende, og i dette sv.skapet merket jeg liv først i uke 20!!
..først fra uke 27 merket jeg liv hver dag...men det er fremdeles ganske lite.
Bare jeg kjenner liv en gang i løpet av dagen, så er jeg fornøyd!
Men som de andre sier; ta kontakt med føden om du er i tvil:)
LYKKE TIL!
Nellevis
16-08-2002, 23:42
Det har vært ganske rolig hos meg i et par dager også... Våknet i dag tidlig og ville gjerne fremprovosere litt bevegelser og drakk masse kald saft, uten at det hjalp noe særlig. Fikk et lite spark og det var alt! Men det var da liv og det var nok for meg. Litt senere på dagen ble det heldigvis noe mer aktivitet igjen. Tror h*n synes det er varmt, jeg, og må hvile seg litt. Eller så ligger h*n og sparker innover kanskje...
Men som de andre sier; hvis du er veldig urolig - gå til lege eller noe annet og få bekreftet at det ikke er noe galt. Det er vondt og ubehagelig å gå sånn og lure.
Håper det går bra iallefall!!!:)
Det behøver ikke være noe galt, kan hende babyen din hviler seg litt ;)
Men ta en tlf til legen å be om en sjekk. Så slipper du å bekymre deg. Det er ikke noe moro, og heller ikke moro for babyen :baby:
Lykke til!
(10+4)
Heisann :)
Sett deg rolig ned og spis en sjokolade !
DA skal jeg si det blir fart på sakene . Ihvertfall her i gården
Klem
Vimsen T-17
Malinmor
17-08-2002, 18:19
Ring føden du og be om å bli undersøkt, sannsynligheten for at det er noe galt er veldig liten, babyen din har sikkert såkalte sovedager nå og er kjempe trøtt. De på føden tar deg nok i mot og får beroliget deg, ring nå du vennen;)
Klem:stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.