Vis full versjon : Bøker med stillinger osv
Tidl. bruker
14-06-2004, 00:33
Gjelder ikke bare for når man er gravid, men ellers også.. jeg syns sex er ganske interessant (no shit.. :fnis: :gravid: ) og har lyst å kjøpe bøker OM sex. Gjerne en som kan gi deg tips ang nye stillinger, forskjellige "typer" sex, litt sånne småe tips osv.. Vet dere om noen? :undrer:
JanuarPappa
15-06-2004, 11:06
Har du lest Kama Sutra? Hot Sex er også en grei bok å :lese: om sex.
Tidl. bruker
15-06-2004, 17:18
Besilte meg boken Het elskov - Hver dag! har du noe erfaring med den? :)
JanuarPappa
17-06-2004, 09:54
Hei
Nei desverre, den har jeg ikke lest.
Men alle bøker av denne sjanger er vel gode, alle på sin måte?
Hvis du er sulten går du ikke for å se i en bok om mat - du spiser! Masse forskjellig. Noe smaker godt, noe er mindre godt, men uansett blir du en erfaring rikere.
Kos deg, "spis" godt, og dr*t i bøkene!
yoghurt
Tidl. bruker
20-06-2004, 20:55
Eeehh... :herregud: Tror du har misforstått endel,frøken.
Hvis du er sulten går du ikke for å se i en bok om mat - du spiser! Masse forskjellig. Noe smaker godt, noe er mindre godt, men uansett blir du en erfaring rikere.
Dette er også mitt PERSONLIGE forhold til slike bøker, men vi er alle forskjellige. Jobber i bokhandel, og både salget og utvalget av sex-bøker øker stadig. Det må jo bety at ganske mange har glede av det.
Tidl. bruker
18-07-2004, 23:01
" Den Store Elskovsboken" tror jeg det var den het. Så veldig fin ut, så jeg har bestilt den jeg :flau:
Har du lest Kama Sutra? Hot Sex er også en grei bok å :lese: om sex.
jeg ble gravid takket være kama sutra :hyper: :gravid:
mange gode stillinger der som faktisk er behagelige oxo :nikker:
yoghurt
Så kokebøker er altså helt oppskrytt?
Synes kokebøker er en fin ting jeg. Man kan bla litt og lese lett, og få veldig mange gode tips til hva man skal spise. Det hender det er veldig OK å prøve noe man ikke har prøvd før. Er man riktig heldig, blir det en stor nytelse!
:nikker:
Elis@beth
31-07-2004, 18:44
Synes kokebøker er en fin ting jeg. Man kan bla litt og lese lett, og få veldig mange gode tips til hva man skal spise. Det hender det er veldig OK å prøve noe man ikke har prøvd før. Er man riktig heldig, blir det en stor nytelse!
:nikker:
Det er jeg helt enig i:jupp: Også kan man bli veldig sulten av å lese litt i kokebøker, mer sulten enn vanlig lissom!!
Øh.. Er iallefall ikke enig med Yoghurt her, bøker om sex er spennende og gøy.
Jeg har selv Hot Sex og Supersex av Tracey Cox, og syns det var artig å lese. Er kanskje ikke så mye om nye stillinger og sånn, men litt er det.
Jeg har ei god og interessant bok om sex. Den er rosa. Husker ikke navnet men er det hot sex? Den heter iallefall noe med sex og er rosa. Det står litt forskjellig fakta om forskjellig, litt tips, litt stillinger osv.
Boka er iallefall interessant å lese. Og som i kokebøker flest: Du får lyst til å lage en av rettene...
Kan anbefale flere bøker.... kikk på http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=10&MG=98&SG=20for å se om det er noe som faller i smak:nikker:
Lykke til!
Heisann.
Jeg er enig med de fleste her inne som synes det er greit å titte litt på nye oppskrifter. Har både Hot Sex og Supersex av Tracey Cox og
" Den Store Elskovsboken". De to første består av tips og råd, andres erfaringer og detalijert skrevet ulike metoder. Den siste er det nesten bare bilder. De er bra til hvert sitt bruk. En bok kan brukes til å bli sulten av, en annen til å variere oppskrifter som funker, men som trenger et lite piff.
Klemmer fra Bea
Tidl. bruker
02-11-2004, 00:14
Ett tips er http://www.lekshop.no/ kikk under bøker /spill
mye morsomme bøker .....jeg kjøpte meg noen av de ...men lo godt av "hvordan tenne mannen ...skrevet med masse herlig humor . :nikker:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.