PDA

Vis full versjon : Kjære Juli-jenter!!

Trudelutt
25-10-2002, 12:41
Her kommer en fredagsmelding fra hysteriske Trudelutt. Jeg var nemlig så teit at jeg tok en ny test i dag morges.. det er jo bare halvannet døgn siden sist da

:bonk:

Uansett; jeg synes ikke den var noe sterkere enn sist.. jeg mente at den var svakere da, men mannen min mente at den var helt lik. Den er fin og blå, men svakere enn kontrollstreken. Jeg skal jo egentlig ikke ha mens før i morgen, så nå har jeg lovet meg selv at jeg skal vente helt til mandag før jeg bruker neste test i vill frustrasjon!

Har dere andre som testet før tiden fått svake streker. Den er ikke veldig svak, men svakere enn den andre. Den ser ut som den på clearblue brosjyren som hører med grav testene tenker jeg.

Dette er helt ille for jeg klarer ikke glede meg over noe i det hele tatt...

Synes nok at jeg har ømmere bryst enn vanlig... ikke brystvortene, men kjertlene er ømme og det stikker litt i sidene. Ikke mye, men litt...

Dere kommer nok til å bli lei meg her inne assa.... hihi.

Stor fredagsklem fra Trudelutt og :baby:

Mossa
25-10-2002, 16:28
Nå må du vente til mandag med ny test ja, streken blir helt sikkert sterkere da. En strek er en strek, så lenge du helt tydelig kan se den! Det gjør ingenting om den er svakere en den andre streken, det var den begge dagene til meg også. (Opps, har nå testet to ganger jeg også.....:blush: )

Her har jeg lite eller ingen symptomer enda, men dem kommer nok! Vi må prøve å holde motet opp, dette skal gå bra ser du!

Millus
25-10-2002, 16:36
....og nå var testen min helt mørkblå!

De gangene jeg testet to dager etterhverandre fikk jeg ikke så stor forskjell. HcG dobbler seg hver ca 70 time...så ingen grunn til panikk vil jeg tro!!!:baby: har det nok bra der inni.

Test om et par dager du vennen!

Trudelutt
25-10-2002, 17:24
Tusen takk for fine svar.

Jeg har i dag ringt gyn min og skal dit på mandag. Bare for å snakke med henne, for jeg tror ikke det er bra å ha så mye negative tanker som jeg har nå. Føler meg absolutt ikke gravid, selv om jeg nok er det..

ha en riktig god helg jenter, jeg stikker nok innom i løpet av helgen.

Klem Trudeloutt og :baby:

Dahlia
27-10-2002, 16:55
Heisann igjen Trudelutt :)

Dette har med hvor fort du produserer det berømte HcG hormonet, jeg er i dag 4 + 3 og streken har blitt mørkere men ikke like mørk som kontrollstreken enda...

så selv om det nå er 5 dager siden jeg skulle hatt mens, så går ikke min produksjon like fort som Millus sin f.eks.. Dette betyr ingenting i følge legen min :) :)

Og ikke vær redd for å være hysterisk :) det er noe jeg kjenner igjen.. Da jeg ventet jr. var jeg overbevist til ham var født om at absolutt alt var galt med han... og det var det jo ikke :D