PDA

Vis full versjon : Voldsom aktivitet fra babyen, og murringer..

Tidl. bruker
15-06-2004, 12:14
Blir rett og slett nervøs jeg, så jeg må spørre her.
Dette har jeg ikke opplevd før tror jeg..
Babyen er SINNSYKT aktiv, det hopper og spretter, sparker og spreller i ett enda kjør i magen, drevet på vel en time nå (Rolig akkurat nå når jeg skriver)
Og murringer kommer og går i magen og ryggen, ganske...vondt liksom..
Er ikke noe galt med babyen vel? (dette kan jo ikke dere gi meg ett korrekt svar på da men...)
Får liksom sånne bilder at den har fått navlestrengen rundt hodet og prøver komme seg løs osv... :lei_seg:
Flere som har hatt sånn?

Lila

lilleKevin
15-06-2004, 12:19
Har hatt akkurat det samme som deg: var hysterisk redd for at babyen skulle ha fått navelstrengen rundt halsen. Men det skal faktisk litt til for at det skal skje...hvis det er noe trøst.

Junior i maven min er veldig aktiv, han hopper og spretter til enhver tid. Har lagt merke til at det er på forskjellige tider på døgnet også. Har du?
Når jeg har spist, når jeg skal sove og når jeg ligger på sofaen for å se på TV eller lese. Faktisk så sparker han nu også.

Til tider så kan jeg bli øm i siden for det er et punkt han "bokser" mere på enn andre steder.

Hvis du er veldig urolig så be om en ultralyd time, det har du "krav" på. Engstelige mødre skal de høre på!!

:klemme: og :lykketil:

Tidl. bruker
15-06-2004, 12:25
Har hatt akkurat det samme som deg: var hysterisk redd for at babyen skulle ha fått navelstrengen rundt halsen. Men det skal faktisk litt til for at det skal skje...hvis det er noe trøst.

Junior i maven min er veldig aktiv, han hopper og spretter til enhver tid. Har lagt merke til at det er på forskjellige tider på døgnet også. Har du?
Når jeg har spist, når jeg skal sove og når jeg ligger på sofaen for å se på TV eller lese. Faktisk så sparker han nu også.

Til tider så kan jeg bli øm i siden for det er et punkt han "bokser" mere på enn andre steder.

Hvis du er veldig urolig så be om en ultralyd time, det har du "krav" på. Engstelige mødre skal de høre på!!

:klemme: og :lykketil:
Har bare opplevd det akkurat nå idag...
Min pleier egentlig og være ganske bedagelig på dagtid, og våkne på kveldstid, og det pleier ikke være SÅ voldsomt som det har vært nå..
Og nå...putt stille...ikke ett kny..
Hmmh, det her er ikke til å bli klok på, glad jeg snart er ferdig og kan få holde øye med den lille selv...ikke hele tiden gå og føle, kjenne og tenke sånn..

Nina

snilje
15-06-2004, 12:40
Vet hvordan du har d Nina. Min baby har sånne dager han. Noen dager kan den styre på i timesvis. Som på søndag.Startet da vi spiste middag i 4 tiden og holdt d gående til i 24 tiden!! Har bare korte pauser inni mellom. Min kjære syntes jo d er stooor stas d da.For da kan han ligge leeenge med hode på magen å prate med babyen å få svar tilbake..jeg syntes ikke d er så stor stas for jeg blir såååå sliten.:mumle: Har pratet med legen om d å han sier d er helt normalt...for den har liksom hviledager å..

Elis@beth
15-06-2004, 13:08
Her er det og helt villt noen dager, og stille andre dager:jupp: Jeg blir helt øm i sia, jeg og, og han romsterer så fælt at både pappaen og jeg blir helt svimle av å se på den bulende magen..:svimmel: Skal bli deilig når man kan følge med fra andre sia, ja:kidoki:

*Martine*
15-06-2004, 15:58
Sier som jeg sa i juliklubben jeg: LILA:ropert: Ring føden og hiv ut din bekymring...Prøv å spis en saftis eller noe...Er du bekymret så vet du hva du skal gjøre vetu:klemme::nemlig: