Vis full versjon : hvor tid slutte med grind seng?
Tidl. bruker
16-08-2002, 00:36
Jeg lurer om det er for tidlig å slutte med grind seng nå ungen er 22mnd. Skal da ha min andre unge. Lyst å kjøpe vanlig segn til gutten min. Men han sover jo så urolig.
Noen som har erfaring?:klapp: :uff:
Hei på deg :mervink:
Jenta mi er 14 måneder nå, og hun har akkurat fått seg ny seng! Vet det er litt tidlig, men hun klatrer så mye for tiden, og jeg tenkte at det var like greit å bytte ut sprinkelsenga før det skjedde et uhell. Så nå sover hun i en splitter ny barneseng med sengehest. Og det går kjempefint. Jeg har lagt ut dyner på gulvet sånn tilfelle hun ruller ut, da.
Lykke til!
Cazandra
16-08-2002, 02:24
Har lurt på det jeg og. Har tenkt på at jeg må se det an...Akkurat nå er hun "dum" som et brød :p
Enten så roper hun på meg når hun vil ned fra noe eller så spaserer hun rett frem og faller:p
Har ikke begynt å klatre utav si seng enda.
Sarah Elise blir 19 1/2 mnd når den lille kommer.
Byttet til vanlig seng da jenten min var 2 år. Men hadde sengehest på, slik at hun ikke skulle falle rett ned på gulvet. (hun lå veldig urolig).
Lykke til.
Min sønn var ca. 1 1/2 år da vi byttet ut sprinkelsenga. (Da hadde han lært seg trikset med å klatre ut derfra). Kjøpte ei utrekkseng med sengehest. Det fungerte kjempefint! :)
:findag: fra Abe
Tidl. bruker
16-08-2002, 11:46
Noah kommer til og bruke den senga som pappan hans brukte da han var litten.
Det er en sån seng som man treker ut.
Når de klarer å klatre ut av senga må de ihvertfall bytte seng. Er jo ingening i veien for å skifte den ut før da. Vi har en skuvseng med sengehest. Den har høye kanter både oppe i hodedelen og fotenden så den kan brukes ganske tidlig.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.