PDA

Vis full versjon : Var paa ultralyd i dag

liefje
25-10-2002, 13:58
Hei alle sammen,
Ville bare fortelle litt om mine erfaringer fra tidlig utralyd. Jeg bor i Tyskland og der faar man mange flere ultralyder, saerlig jeg fordi vi har hatt pröverörsmetode.
I dag er jeg akkurat 5 fullgaatte uker paa vei (termin 27/6) og den lille var 5 mm. For to dager siden var den bare 2 mmm - litt av en voksefart!!! tenk om det var en av oss...
Neste uke fredag skal jeg paa kontroll igjen, og da sa legen at jeg ogsaa kan höre det lille hjertet som slaar. Da jeg fortalte det til mannen min, ble han helt stille - kunne ikke si noe. Det er jo utrolig, eller hva?
Klem til alle fra liefje:hjerter:

bobla
25-10-2002, 19:59
det er jo helt utrolig hvor mange UL du får da?? jeg er også gravid med ivf, men har min første UL i forbindelse med graviditeten til onsdag.... er nå 7+4 uker på vei og vil være 8+3 til onsdag.

sjekkes embryoet hver uke?? heldiggrisen:klapp: :klapp:

riktig lykke til videre;) ;)

liefje
01-11-2002, 11:24
Hei Bobla,

For aa vaere aerlig, tror jeg nok at de fleste UL jeg har hatt saa langt (bortsett fra i dag - se annet innlegg) har vaert for legens skyld og ikke for min. Man maa virkelig vaere ekspert for aa se noe som helst saa tidlig i svangerskapet. Selvsagt likevel betryggende med saa mange kontroller - aa hoere at alt gaar bra.

Hvordan gikk det paa din kontroll?