PDA

Vis full versjon : Tuddelidu jenter:o

Snoopygirl
16-08-2002, 00:37
Ja jeg LEVER ALTSÅ :p
og ikke har jeg født heller:p
Har besøk av onkelen min og søskenbarnet mitt om dagen.
veldig koslig det altså,men det blir jo veldig liten tid til dere her inne da...
kan dere tilgi meg:gal: :???:

Jeg har det faktisk veldig fint om dagen da:) meeeen jeg har fått to små plager som jeg kunne ha klart meg uten da...:uff:
For det første så har jeg omsider fått de berømte hobbitføttene som dere snakker så mye om:uff: og for det andre så har jeg fått hermorider:leiseg: vil ikke ha det jeg *vrææææl*:leiseg: :leiseg: :leiseg:
men jeg overlever vel det også da...
er det noen av dere jenter som har noen forslag til om jeg kan gjøre noe med de hermoridene mine??.det er jo så vondt:uff:

Ellers så håper jeg alt er bra med dere alle sammen jenter...
har ikke tid til noen oppdatering i kveld n¨å,det tar jeg senere en dag når jeg er alene her.
men kan dere oppdatere meg LITT da jenter??
er det noen som har dratt for å føde eller er det noen fler som har født???

Stoooor klem til dere alle:)

Snoopy:)
T-25

Vimsen
16-08-2002, 00:39
Snoooooooooooooopy !!! :)

heisann ! godt å se deg igjen !

Tror det har vært fødestopp siden du var her sist
men Nasse skal jo ta KS i morgen da!

Det blir spennende

Og velkommen i hobbitt-klubben..
Gjør som Mormona og meg... bare ignorer dem :)

Hemmorider vet jeg heldigvis ikkeno om men sikkert andre som kan gi deg råd

Høres vondt ut .....

God bedring !

Klem
VimsenT-19

Karoline
16-08-2002, 01:03
Hei!
Har ikke hemorroider selv og har derfor ikke prøvd dette rådet, men en venninne var voldsomt plaget da hun var gravid :( . I sin desperasjon var hun villig til å prøve nesten alt og det som hjalp var å smøre seg med lynghonning et par ganger daglig! Kanskje ikke det verste en kan prøve? Hun er ihvertfall kjapp med å gi dette rådet til andre.

Jeg slo opp i kjerringrådboka til Miriam Wicklund og der sto det et råd jeg bare MÅ gi deg selv om det kanskje ikke er så lett å få til med våres kroppsfasong for tiden (ihvertfall ikke min!);) :

" Hell en flaske rødvin i en kasserolle og varm opp till ca. 40 grader Celsius, sett rompa oppi og bli sittende til vinen er blitt kald. Mannen som ga dette rådet bedyret at hans onkel ble bra etter èn behandling"

Neste gang jeg skal sprette en flaske (eller bøtte) rødvin skal jeg ihvertfall ikke putte rompa oppi! :uff:

Lykke til!:klem:

Hilsen Karoline 33+5
(en av de som er innom "100 ganger" om dagen og leser men aldri har noe lurt å si...):blush:

Stini
16-08-2002, 01:42
Heisann Snoopy-venn!!

Kjekt å høre fra deg igjen - så alt er bra deg deg og prinsessa?!:)
Har faktisk ingen gode forslag til hemoridene men synes synd på deg.. :(:( Du har min sympati..

På oppdateringsfronten kan vi vel si at de fleste er rimelig fødeklar ;)
De fleste føler seg store og leie - noen unntak er det vel.
Selv har jeg fått diagnosen Svangerskaps diabetes :(
Egentlig ikke sååå farlig da, men litt ergerlig å ikke kunne spise is i varmen.

Håper at du har det bra, Snoopy!

:findag:

:klem: fra Stini & Store Håp 35+4

Mormona
16-08-2002, 05:44
Hei, Snoopyjenta :)

Godt å høre at alt er bra med både deg og lillesnuppa di. Leit å høre at du omsider har blitt medlem av hobittklubben du også....ikke godt å ha sånne ben skal jeg si deg.

Jeg er heldigvis forskånet fra disse hemoroidene, men det finnes reseptfrie kremer på apoteket som du kan bruke. Vet i alle fall om en som heter Sheriproct som du rett og slett skal smøre rundt på hemoroidene og området der. Det kan du prøve....ellers så må du passe på at du drikker mye og da helst vann. Du bør spise mat som er lettfordøyelig slik at du ikke trenger å presse så veldig når du er på do. Svisker er bra å spise nå...og linfrø. Pressing forverrer nemlig ting for deg og gjør det vondere....(også noe å skrive om klokken 0240 om natten :p )....Duphalac er også et middel du får kjøpt på apoteket reseptfritt som mykgjør avføringen. Det kan være lurt av det å begynne med den.

Uansett så synes jeg du skal prate med legen din og høre hva han sier du bør gjøre. Forhåpentligvis så vil ting rette seg opp etter at svangerskapet er over, men mange sliter med dette i lang tid og det er slett ikke godt.

Ellers så har du jo fått oppdatering av de andre her inne....jeg er fødeklar i hodet og venter i åndeløs spenning på at kroppen også skal bli med på laget. I mellomtiden så koser jeg meg med det jeg har lyst til :)

kos deg videre med besøk og mage

klem fra Mormona T-16

Dolci
16-08-2002, 05:59
Hei Snoppygirl!

Jeg har selv vært nettopp plaget med hemorider, og har forsøkt litt forskjellig. Det eneste som virkelig hjalp var en salve du får på apoteket som heter: Alcos-anal . Den finnes også i stikk pille form.

Jeg har nå brukt salven i ca. 1 1/2 uke og nå er faktisk hemoriden på vei tilbake. Den er blitt kjempeliten.
Det eneste du må huske på her er at det tar litt tid før den virker, dvs. hemoriden forsvinner ikke dagen etter du har beg. kuren.

Lykke til.

T-8

Hanneh
16-08-2002, 11:12
Heisan!

Flott å høre fra deg igjen... Hemorider er noe dritt, bokstavelig talt!:sint: Har ikke vært plaget av det nå, men har hatt det en gang før... Vet at man skal prøve å holde magen i form/løs og ikke presse når man skal på do. Prøv plommer! Vi har masse av det i hagen om dagen, og da skal jeg si det blir fart på magen!:blush:
Lykke til!:D

Klem fra Hanneh 34 + 6

Anne M
16-08-2002, 12:19
Hobbitter kjenner jeg litt til, men ikke hemorider...:bonk:
Men min svigerinne spiste svisker til den store medaljen da hun gikk gravid nå i vår... Var veldig plaget...

Håper du finner middelet som hjelper deg...

:klem: Anne M + lillegutt 34+0 :baby:

Wanja
16-08-2002, 15:08
Snoopy:)
Samme hær...har beynnt å få hobbitføtter og en liten stykk hemoride har jeg desværre også fått:(
Får trøste deg med at hobbitføttene går bort etterhvert...men hva med hemoridene da?? Hm...har aldri hatt sånn før jeg!
Men du fikk jo en masse gode råd om hvordan bli kvitt de...så de tar jeg oxo med meg:klapp: :klapp:

Er det bare jeg som tuller eller...tror og mener å ha hørt at man kan få sett ett slaks strikk på de hemoridene som er utenpå...slik at de detter av??!??:???:

Ha en fortsatt god dag Snoopy:)
Wanja34+5