PDA

Vis full versjon : Ole Brumm ting og tang til babyen

IzziCreo
25-10-2002, 15:38
Heisan,

jeg lurte på om noen her vet hvor jeg kan finne Ole Brumm krabbeteppe, flasker, smokker og sikkert en hel del andre ting som man trenger også? :)

Ja, forresten - er det noen som har sett stellemadrass med denne enestående bjørnen eller noen av kompisene hans på?

Og for en del år siden kjøpte jeg en stooor Ole Brumm i plysj til å henge på veggen (Brumm henger i tre ballonger), og jeg ville gjerne hatt resten av familien hans også - noen som har sett det rundt omkring? Har sett noen i gummi, men ikke plysj...

Bor i Oslo :)

Klem fra Suzie Q 34+4

Diamanda
26-10-2002, 02:33
Hennes&Mauritz hadde noen krabbetepper og klær med gamle Ole på i vårkatalogen 02. Kansje de har det i butikken også, går jo an å høre:findag:

Nellevis
27-10-2002, 16:44
Ole Brumm smokker synes jeg at jeg så på Rudo på Strømmen... Muligens noe annet også, men det husker jeg ikke...:o

Steinbukk
27-10-2002, 22:35
Så en del Ole Brumm ting i helga, men det var på baby butikken på Svinesund :(

Kanskje de har noe på "Disney butikken" på Byporten?
Vet ikke hva den heter men jeg kaller den "Disney Butikken" :)

Ellers så kjøpte jeg en "Kakeboks" på Jysk til kr 250,- med 1 sparkebukse, 1 body, 1 lue og ett bomullsteppe. Alt med Ole Brumm. Kvaliteten er vel så som så, men det holdt i allefall første vask. Str ca 62 eller 68 (husker ikke helt) teppet var veldig søtt.

IzziCreo
28-10-2002, 22:50
Takker for svar, jenter :)

Jeg fant faktisk litt på den nye babybutikken på CC vest - 0-4 :) Fant tåteflasker og smokker. Det var en fin butikk som jeg absolutt kan anbefale. De hadde faktisk også Ole Brumm bilseter der, men vi har Maxi Cosi sete til babyen :uff: Når vi skal ha slikt større sete så kommer vi til å slå til ;) De hadde også paraplytrille med Brumm og Tigergutt på - veldig fine. Skal se vi ender opp med en slik en til sommeren også ;)

Tar fortsatt imot tips, jenter :)

Klem Suzie Q 35+0