PDA

Vis full versjon : Svak positiv test men blør!!

Eliin
17-06-2004, 07:46
Jeg holder på å bli tullerusk!
Tok to tester tidligere i uken. Begge veldig svakt positive, i dag tok jeg en test igjen og den var også positiv, mer positiv enn de to andre om enn fortsatt svak. Men jeg BLØR! Har blødd i to dager nå. Ikke like mye og kraftig som en menstruasjon, men allikevel mer enn nok spør man meg! Er så bekymret nå, og det er jo heller ikke positivt når man ruger og skal slappe av....

Blomma1
17-06-2004, 08:44
Krysser fingrene for deg! Jeg har også gjennomgått IVF, og av den grunn har jeg en lite pike i magen som har ca. 7 uker igjen i hybelen sin! Jeg blødde også et par ganger den første tiden! Siden jeg satte inn to egg, regnet legen med atv det var det ene egget som "stakk" av som gjorde at jeg blødde! Håper det samme er tilfelle for deg!

Lykke til uansett! Husker såååå godt hvordan det føltes!

Jeg holder på å bli tullerusk!
Tok to tester tidligere i uken. Begge veldig svakt positive, i dag tok jeg en test igjen og den var også positiv, mer positiv enn de to andre om enn fortsatt svak. Men jeg BLØR! Har blødd i to dager nå. Ikke like mye og kraftig som en menstruasjon, men allikevel mer enn nok spør man meg! Er så bekymret nå, og det er jo heller ikke positivt når man ruger og skal slappe av....

Tania
17-06-2004, 08:46
Ville bare ønske lykke til :klemme:

Småtten
17-06-2004, 09:42
Hei Eliin! :klemme:

Har svart deg inne på Maiklubben, men kan jo legge til at jeg i 14 dager har spottet hver eneste dag. To dager har det kommet mye.
Til sammen er det mye mer enn en menstruasjon.

Vi var til UL i går og hverken vi eller gyn. var noe optimistisk, men det viste seg faktisk at det var igjen ett bankende hjerte.
Mest sannsynlig var den ene tvillingen som ikke hadde klart seg..

Om du får tatt en blodprøve temmelig kjapt og så en til med 2-3 dagers mellomrom vil de finne ut om HCG er stigende eller økende.

Jeg krysser alt jeg har for deg! :klemme:

Gemeni
17-06-2004, 11:20
Stakkars deg. :stakar: Det er så fryktelig med den ventetiden. Kan dessverre ikke si noe som kan trøste eller berolige deg. Blødninger kan være et dårlig tegn, men det kan også godt være en helt ufarlig "festeblødning" eller at den ene tvillingen dessverre gir tapt. Selv blødde jeg ikke i det hele tatt, andre blør jo gjennom hele svangerskapet. Helt umulig å si hva dette er. :vetikke: Du må enten få tatt en blodprøve eller "bare" belage deg på å vente... Jeg krysser fingrene for deg! :kryss:

Hilsen fra

TildeA
18-06-2004, 17:24
:kryss: :kryss: :kryss: for at dette skal gå bra!
Som de andre sier,det kan være det ene egget,litt mens, festeblødning eller pga crinonegeleen.
Vet at det er helt forferdelig å gå å vente slik..
Hadde det likt som deg på første forsøk,svake positive tester,men hos meg kom dessverre mensen,pluss at jeg nok kanskje testet før diverse stoffer var ute av kroppen..
Lykke til!
:klemme: Tilde