Vis full versjon : Fikk høre hjertelyd idag!!
Har vært på min andre svangerskapskontroll idag, og fikk høre hjertelyden! Den var på ca. 140, og alt annet var bra!
Så rart å høre et hjerte som ikke er ditt banke inni magen...... Så
:baby: har det bra! :D
-dimples og spira 15+3
:findag:
Tidl. bruker
16-08-2002, 01:27
Godt å høre at det er noe der ikke sant?
Var selv på 2.kontroll i dag, og fikk også høre hjertelyden (også 140) :) Kjemperart!
Gleder meg til UL også, selv om vi må dit en ekstratur snart for å se om jeg bærer tvillinger eller ikke....*gulp*
Klem fra Zafir 13+4
Åhhh så koselig!!!
Jeg skal ikke på 2. gangs kontroll før etter UL. Kjempe lenge til :sint:
Ul er 23. september og 2. svangerskapskontroll er 15. oktober og da er jeg i uke 23. Jeg syns det er veldig lenge å vente. :gal2:
Pelen 13+4
Fikk også høre hjertelyd i dag. Da ble jeg så glad at jeg gråt en skvett. En tenker jo alltids på at det kan være noe i veien, men neida.. baby-hjertet banket sterkt og klart :klapp:
Jeg var på min første legetime da jeg var bare 5 uker på vei,jeg...Har aldri hatt problemer av noe slag,og alt gikk greit forrige gang,så legen kunne ikke forklare helt hvorfor jeg hadde fått time så tidlig:???: Kunne jo ikke ta noen gyn. undersøkelse heller,var jo så tidlig.Andre gang var jeg 11+3 uker på vei,da ble alle undersøkelser gjort!!Skal til jordmor før UL jeg,om bare 9 dager,så får sikkert høre hj.lyden da. Så skal jeg bare 2 uker etter det,til UL 9.sept.
Synes det er så forskjellig hvor ofte vi er til legen,jeg,ser noen må vente 2 mnd mellom kontrollene...
Klem Hanne 15+0 i dag:klapp:
Legen advarte meg mot mulig skuffelse siden jeg kun var 12+5, men allikevel hørte vi dunk-dunk-dunk i en fart på 151 klart og tydelig. Rart og deilig å høre at det faktisk er liv der inne...
:p Moira - 12+6
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.