Vis full versjon : Hvordan Har Du Det I Dag?
Hei alle gravide damer!
Sitter her og har en så deillig dag.
Tenk at det spirer og gror i magen min. Helt fantastisk.
Kroppen er ikke selg selv. Kvalme , svimmel, ømmepupper og ufattelig røykesugen, menjeg nyter det.
Ville bare dele disse glad tankene med dere.
HA EN FORTRYLLENDE HELG ALLE SAMMEN :klapp:
KLEMILEM FRA BEATE2 OG GULLET:baby:
5+2
er egentlig heelt enig med deg, det er jo bare helt fantastisk at det er et lite frø der inne som skal bli mitt første barn:klapp: :klapp: :klapp:
det overdøver alle symptomer som ømme pupper, kvalme som kommer og går, og en trøtthet som siger på hver ettemiddag....
ha en riktig god helg du også beate.....og alle andre der ute:p :p :p
(7+4)
Så utrolig deilig å være med her på snart mamma sidene!
Jeg sitter her med akkurat de samme følelsene! Nå er kvalmen, uvelheten og trettheten meldt seg, men det er helt OK!
Når jeg vet hvorfor så er det greit, det er bre et tegn på mirakelet som holder på å vokse inni meg.
Helt fantastisk spør du meg!:D
Vil du virkelig vite hvordan jeg har det?
Da skal jeg fortelle det. Jeg er deppa jeg. Ikke fordi jeg er gravid, det synes jeg er helt fantastisk. Det vil si, det blir fantastisk den dagen jeg tør tro det. For det gjør jeg ikke ennå. Den første gangen jeg var gravid kunne jeg ta hensyn til meg selv, bare ta ting helt med ro og gjøre ting i mitt tempo. Denne gangen har jeg en ettåring som sliter meg litt ut, jeg er hjemme med ham og han krever ganske mye. I tillegg kommer alt husarbeidet som tross alt må gjøres, jeg er jo bare hjemme likevel. Blir ikke mye tid til å sette seg ned da nei. Vi har fremdeles ikke kommet helt i orden etter flytting, så det ser ikke helt ut som jeg vil ha det. Bøker er det fint lite av i stua, men jeg tør ikke bære opp de tunge eskene. Hunden tigger og ber om en liten luftetur, men jeg kan ikke gå ut med både barnevogn og hund. Det er en stor hund som faktisk har veltet vogna før, så jeg tør ikke ta sjansen igjen.
Kanskje dette bare er en vanlig høstdepresjon, jeg håper ihvertfall det. Gleder meg til jeg kan begynne å pusle litt med julegaver og sånt.
UL på mandag vil nok forandre en del, forhåpentligvis får vi se et levedyktig foster og da vil jeg nok få en annen innstilling.
Håper dere får en flott helg!
det var leit å høre at du er litt trist om dagen, skulle ønske at jeg kunne være der og gi deg en skikkelig trøste-:stakar:
håper at formen blir bedre etter UL:( :(
jeg regner med at vi får høre hvordan det har gått??
tenker på deg.....:stakar:
Stoor klem fra meg til deg!
Jeg vet følelsen din.
Jeg har en datter på 5, en stedatter på 9, 1 hund, 2 katter og en kanin.
Itillegg må jeg ta bussen, 1 time hver dag til barnehagen. Så en time på bussen til arbeid. Da er det allerde gått 2 timer, bare for å komme seg fra A til Å.
Jobber på spreng i 7,5 timer. Løper så av gårde for å rekkke buss til barnehage..... kommer som oftest for sent...
Jeg kunne forsatt i det uendelige!!
Jeg tenker vi må bli flinkere å be om hjelp.
Når vi kjenner vi er trett,sliten og sur, bør vi kunne få mann, søsken, foreldre,tanter,onkler til å avlaste oss litt.
Tror ikke vi er flinke nok til å be om hjelp.
Håper du får en fin uke.
Klemilem fra Beate"
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.