PDA

Vis full versjon : her kommer jeg/vi

Bergrosa
26-10-2002, 15:40
Hallo alle sammen.

Her var det både kjente og ukjente "fjes" ja......

For dere som ikke vet hvem je ger , så er jeg da Bergrosa. HAr holdt til på SG ei god stund, men har nå gleden av å flytte hit.

fikk positiv test i går, og håper det varer i 9 mnd........

Jeg er litt shaky for tiden for jeg har vært igjennom endel siste uke som ikke taler for at spiren min holder seg der den skal.

Jeg måtte fjerne celleforandringer i livmorhalsen på tirsdag. Og i forkant tok jeg en HCG blodprøve på fredag 18.10. for å utelukke graviditet. Og den var negativ.

Tirsdag 22.10.var jeg da på sykehuset og utførte inngrepet, og reiste hjem klar til å prøve videre med babylaging når sårene var grodd.
Vel hjemme begynner det å sprenge i brystene mine, og det ga seg ikke.
Så på fredag 25.10.etter 4 dager med VONDT i brystene tok jeg da en test, som var positiv.
Er det noen som har opplevd noe lignende???????

Jeg er bekymret for at tirsdagens hendelse har skadet min lille spire. ei venninne av meg er helsesekretær, og hun sier at blodprøven viser at en er gravid/ ikke gravid så tidlig som en uke etter samleie. Så håpet mitt er at det festa seg på tisdagen, og unngikk inngrepet........ Jeg er så usikker....... Noen som vet?

Skal til legen på mandag, får kanskje høre mer da......

:findag:

Tjorva
26-10-2002, 15:46
Heisan...

Uff så mye du har vært igjennom!!!Får håpe at alt går bra med både deg og den lille spiren nå da..Gjør nok det skal du se:) :)

Lykke til iallefall

Klem fra Trosvik og nurket

bobla
26-10-2002, 17:46
riktig velkommmen skal du være i juniklubben!!

vi får krysse fingrene for at du og spiren får en lang og koselig periode her hos oss!!!

GRATULERER ! ! ! ! ! :klapp: :klapp: :klapp:

MokkMokk
26-10-2002, 17:46
Se det ja, det var et kjent nick fra SG :)
Velkommen til oss i juniklubben, og gratulerer med en liten :baby: i magen! :klapp:

Jeg forstår at du er engstelig, men samtidig er det ikke så mye du får gjort fra eller til,
annet enn å slappe av og håpe det beste.
Vi er flere her som kan krysse fingrene for deg også, så dette skal nok gå bra! :kidoki:

Jeg legger deg til på terminlista vår samtidig jeg!

Klem fra
verene 7+4