PDA

Vis full versjon : håper-snart gravid

Manilla
24-06-2004, 23:43
Halloen alle sammen!
Ser dere har blitt en liten gjeng allerede. Lurer på om jeg kan komme snart, men fortsatt usikker.... Har noen spørsmål:
- Når ca var deres siste eggløsning og IKM(ventet mens)?
- Når er terminen?
- Noen som har erfaring fra å gå på prevansjon som gav en svært så ustabil syklus, til å slutte med denne og deretter kanskje bli gravid, og ikke vite når en skal teste for en vet egentlig ikke om en er en dag for tidlig for å teste, 2 uker for tidlig eller 1 uke senere enn når en test eventuelt vil gi et reelt svar?????:undrer: :undrer: :undrer: :undrer: Skjønner???
Der er altså problemstillingen min.... Hadde min første dag av mens torsdag før pinse, altså og hadde deretter mensen i 1 uke, før den nesten sluttet for så å gå pån igjen i ei uke til( da litt mindre blod...) OGså tok jeg ut prevansjonen, og siden har vi :sengekos: -hverfall sånn jevling....:rødme:
Så, det store spørsmålet er-når tester man? (uten å måtte bruke 300 kr på tester før den endelige er reel?) Lurer på om tiden snart er inne jeg sjø...
Testet forresten på mandag, men det var vel for tidlig. Ingen ekstra strek på den (CB)... Så egentlig tror jeg ikke at det har slått til enda.. Men jeg er jo plutselig blitt så innmari trett, fra å for noen uker siden si at jeg trenger ikke så mye søvn nå når det er så lyst bla,bla,bla,bal,balllll,ballll. OGså er jeg blitt distre og litt gæli humørsyk.. Var jeg det før tro??? Må forresten nevne at jeg med forrigemann testet når jeg var 7 uker på vei- hadde da vært rar og trett lenge, men fattet det ikke... Det gikk da på første forsøk...
Langt innlegg dette her, men er det noen som har noen svar eller tanker???

Andrea_mor
07-07-2004, 23:05
Jeg vil nå tro at hvis du tester deg nå rundt disse dager, så er det vel snart 1 mnd siden du tok ut prevensjonen?

Jeg gikk med hormon spiral i 8 mnd før jeg tok den ut, og jeg hadde ikke normale sykluser da jeg hadde prevensjonet! Jeg ble gravid på første forsøk, så jeg aner ikke hvor lang syklus jeg hadde.

Du får bare teste deg etterhvert hvis ikke menstruasjonen kommer opp!
Var ikke så bra svar dette, men kanskje noen andre har erfaringer!

Lykke til i hvertfall!