Vis full versjon : Teutonia softbag
Noen som vet nypris på dem?Og hva man kan kjøpe de for brukt?Har en hardbag nå, men den er egentlig litt for stor oppi sportsvogna.
Tidl. bruker
25-06-2004, 23:46
Koster 1299 med madrass 1199 uten. Hvilken farge skal du ha??????
Brukt blir vel halv pris ca.
Takk for opplysningen:blomst: Fargen spiller ingen rolle.Tenker jeg prøver å finne meg en brukt en.
Tidl. bruker
12-07-2004, 22:10
Jeg skulle selge en,, men nå er den solgt. Ring og hør om noen har gamle årsmodeller. Det er bare fargen som har gått ut, og man kan sikkert få rabattt!!
Bøllusmamma
31-07-2004, 11:52
På Happyland på Svinesund koster softbagen 998,- svenske!
Og du skal ikke bruke madrass i den, da blir den visst for myk for den lille. Siden skjelettet deres er så mykt fra før.
Tidl. bruker
31-07-2004, 12:49
Og du skal ikke bruke madrass i den, da blir den visst for myk for den lille. Siden skjelettet deres er så mykt fra før.
:undrer: :undrer: :undrer: Det blir litt vel hardt uten madrassen spør du meg! Det er jo en grunn til at de selger med madrass. Jeg brukte madrassen i og kommer til å gjøre det denne gangen også. Man kjenner tydelig spilene i Teutonia softbagen uten madrassen.
Bøllusmamma
31-07-2004, 13:25
:undrer: :undrer: :undrer: Det blir litt vel hardt uten madrassen spør du meg! Det er jo en grunn til at de selger med madrass. Jeg brukte madrassen i og kommer til å gjøre det denne gangen også. Man kjenner tydelig spilene i Teutonia softbagen uten madrassen.
Jeg bare siterer hva de fortalte meg i butikken jeg. Det finnes ikke noen spiler i den bagen jeg har iallefall. Så jeg skal legge lammeskinn i den og ikke ha madrass.
Tidl. bruker
31-07-2004, 19:50
Ja, legger du lammeskinnet oppi så blir det jo som en madrass da. :nikker:
:dulte: Carena softbag koster 399,- ny i butikken, blå el svart. Den passer kanskje den og?
Tidl. bruker
04-08-2004, 21:24
Jeg bare siterer hva de fortalte meg i butikken jeg. Det finnes ikke noen spiler i den bagen jeg har iallefall. Så jeg skal legge lammeskinn i den og ikke ha madrass.
Spilene sitter under plata i ryggen. Enig i at den blir ALTFOR hard uten madrass!!!! Det er jo madrass i alle andre vogner og....! Men det holder kanskje med et teppe i bunnen eller noe...?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.