PDA

Vis full versjon : Hjelp jeg er blitt invadert!!

Ink
27-10-2002, 13:34
Det har kommet en eller annen form for romvesen og invadert kroppen min!!:soh:

Dette rare vesenet bestemmer når jeg vil spise og ikke minst hva jeg skal spise. Jeg er slettes ikke enig med dette vesenet.... Det bestemmer også når jeg skal sove og her er det helt umulig.. Det vil at jeg skal sove hver gang det går noe spennende på TV, og spesiellt når det er et viktig møte på jobben!!

Overtakingen av min kropp har heller ikke skjedd helt uten smerte. Det sørger for at overtakelses stedet konstant er ømt, med små stikkinger hele tiden. Det er akkurat som om det vill si at her er jeg, Så det så! Dessuten har det tydlig vist at det ikke liker puppene mine. Der har vesenet sørget for at jeg til tider ønsker jeg ikke hadde dem.

Tenk at noe på størrelse med en sukkerbit kan ta over en kropp så totalt!!! Og jeg har ønsket dette vesenet hjertelig velkommen!! Kanskje jeg er den sprøe her :) :) :)

Dette var egentlig et lite tankesprang fra meg, som slettes ikke har det så ille likevel :)

Håper alle sammen får en kjempefin uke som kommer!!!

Klem
- Ink -
:hjerter: Termin 23 juni :hjerter:

MokkMokk
27-10-2002, 13:47
Det sa du det! :latter::latter::latter:

Kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen din!
Særlig det der med de vonde puppene - de gjør at min favoritt-sovestilling nå utgår,
føles jo som jeg ligger på to tennisballer om jeg forsøker å ligge på magen!

Men, som du sier - vi har ønsket dette "uvesenet" hjertelig velkommen, så vi bør ikke klage nå ;)

Ønsker deg en fortreffelig uke, du også;
selv skal jeg på første kontrollen på onsdag, gleder meg til det! :D

Klem fra

Voyager
27-10-2002, 13:55
Dette vesenet er faktisk et perfekt snyltevesen! Det kommer inn i kroppen, invaderer livmora og begynner å kommandere. Livmora er tvungen til å vokse med, og det oppretter en liten snyltesnabel inn i ditt blodomløp og suger til seg det det kan av næring. Kroppen tvinges faktisk til å livnære DET før det kan ta nytte av næringsstoffer selv!

Bare vent, om noen måneder tvinger det dine indre organer til å flytte på seg, hjertet tvinges oppover og tarmene blir klemt til det ugjenkjennelige. Lungene skvises og du får problemer med å puste, blodmengden din økes med 50% og forårsaker at blodet tynnes, det presser på blæra og du lurer på om du noen gang kan overleve en hel time uten å måtte springe på do. Du får ikke sove fordi det sparker deg i ribbena, bekkenet gir nesten etter på grunn av den økte vekta, og alle hormonene som løper løpsk i kroppen gjør deg umulig å leve med......

Å, det er så deilig å være gravid!!!

Albertine med usikker termin

agre
27-10-2002, 23:22
Jeg skjønner hvordan du har det! Tenk at babyen kan gjøre så mye med oss allerede!
Men så har han jammen mange hormoner med seg i kampen!
Over 100 000!!!:eek: