PDA

Vis full versjon : Hva synes dere om Basson vogner?

Alice
28-06-2004, 21:24
Hei..
Ska kjøpe en brukt basson vogn, noen som har erfaringer med basson??
Vet ikke hvilken model det er, men det er en 2003 vogn:nikker: .
klem

IzziCreo
29-06-2004, 03:16
Har ikke erfaring med de, men liker ikke designet jeg da :uff: Men det er min smak :blunk: Tror det er endel erfaringer her inne med de, så du får sikkert noen vettuge svar :nikker:

Miko
29-06-2004, 18:16
Jeg var i Danmark i mai. Der fant jeg en veldig flott Basson-vogn i en babybutikk. Jeg hadde egentlig ikke planlagt å kjøpe vogn så tidlig, men jeg falt pladask for vogna. Akkurat denne modellen importeres ikke i Norge.

Jeg snakka litt med selgeren i butikken og spurte litt fram og tilbake om Basson. Hun innrømmet etter en stund at de hadde uforholdsmessig mange klager på akkurat Basson-vognene sine sammenlignet med de andre merkene de solgte (bl.a. Emmaljunga og Odder-vognen). Jeg spurte hva klagene gjaldt, og det var hun ikke så lysten på fortelle, men jeg forstod det slik at det dreia seg om klager på kvaliteten på stoffet og på diverse hyppige feil på understellet (skeivheter, lett for å ruste og brudd på bl.a. hjulakslinger).

Jeg droppa å kjøpe vogna når jeg hørte dette. Jeg kjenner ikke merket ellers, så jeg kan ikke gå god for det selgeren sa, men hun hørtes troverdig ut.

Alice
29-06-2004, 18:25
Huff, det høres ikke bra ut. Angrer litt på at vi har sagt vi ska kjøpe den nå. Men hun hadde ikke had noen problemer med den, men så har hun helle ikke had den så lenge. Nå blei jeg i tvil...

Mata Hari
29-06-2004, 18:34
Jeg var i Danmark i mai. Der fant jeg en veldig flott Basson-vogn i en babybutikk. Jeg hadde egentlig ikke planlagt å kjøpe vogn så tidlig, men jeg falt pladask for vogna. Akkurat denne modellen importeres ikke i Norge.

Jeg snakka litt med selgeren i butikken og spurte litt fram og tilbake om Basson. Hun innrømmet etter en stund at de hadde uforholdsmessig mange klager på akkurat Basson-vognene sine sammenlignet med de andre merkene de solgte (bl.a. Emmaljunga og Odder-vognen). Jeg spurte hva klagene gjaldt, og det var hun ikke så lysten på fortelle, men jeg forstod det slik at det dreia seg om klager på kvaliteten på stoffet og på diverse hyppige feil på understellet (skeivheter, lett for å ruste og brudd på bl.a. hjulakslinger).

Jeg droppa å kjøpe vogna når jeg hørte dette. Jeg kjenner ikke merket ellers, så jeg kan ikke gå god for det selgeren sa, men hun hørtes troverdig ut.
Mye av dette er også det samme jeg har hørt, derfor gikk vi bort i fra den...

Nordstjernen
29-06-2004, 18:43
Jeg har hatt en basson duovogn, men solgte den etter 4 mnd.
Dette pga at hjulene rustet bare de så vann.
Ellers var selve vognen god de mnd jeg brukte den.

bonitaen
29-06-2004, 21:47
Jøss. Så rart at så mange klager på den da.. :undrer:
Selv har jeg en basson roma duo og brukte den i 6 mnd uten problemer. Ikke en rust flekk å skue, og jeg har IKKE vært flink å smøre og ordne altså.
det eneste jeghar å utsette på den er at den er KJEMPE tung og uhåndterlig. Hadde jeg kjøpt vogn i dag hadde det blitt en bagvogn, for man får alltid lyst på en skikkelig sportsvogn når man er dritt lei bag vogna!

b

Milla(Camilla)
01-07-2004, 11:11
vi har kjøp oss basson vogn. synes den var kjempetøff, og ble anbefalt av venninna mi som har brukt en slik vogn i snart 6mndr og er kjempefornøyd! har lest at enkelte har klagd på dette vognmerket, og vi pratet med han som eier butikken og han sa det hadde vært en produksjonsfeil for en stund tilbake men nå var det ingen feil eller mangler på den. var jo en periode det var en feil på simo-vogner og.. så slik kan forekomme..lykke til med valget:)

Gønner
02-07-2004, 10:29
Jøss. Så rart at så mange klager på den da.. :undrer:
Selv har jeg en basson roma duo og brukte den i 6 mnd uten problemer. Ikke en rust flekk å skue, og jeg har IKKE vært flink å smøre og ordne altså.

Helt enig :nikker:

Er veldig fornøyd jeg,har brukt den siden des og ikke tørket av den når vi har vært ute å sånt :flau:

Eneste jeg syns er litt dumt er kalesja,og systemet med den...

Lykke til i alle fall :klemme:

Alice
02-07-2004, 11:01
så bra å høre, jeg har bestemt meg. ska dra å hente den i helga:nikker: . Gleder meg til å få den i hus. Takk til alle som har svart meg:klemme: .