PDA

Vis full versjon : Oioi..

MokkMokk
27-10-2002, 18:25
Jeg talte nettopp hvor mange som er registrert på terminlista vår, og kom frem til 43 brukere!
Ikke verst, etter en litt trang start ;) Men slik har det vel vært i alle klubber i begynnelsen kanskje?

Skulle ønske at det var enda litt større aktivitet her inne da..men så er vi jo alle også i en fase
nå da vi bare går og venter på at graviditeten skal bli litt mer virkelig (og synlig!) :hjerter:
Det går seg kanskje til etterhvert som uketallet stiger? :D

Nå er ikke dette noen kritikk altså ;), jeg forstår at vi er forskjellige med tanke på internettbruk, etc. :bryn:
Men husk at vi ikke behøver å ha så "store nyheter" å melde om for å poste et innlegg!
Vi kan jo også skrive om små episoder i hverdagen :cool:, tanker :ide:, bekymringer :eek:,
spørsmål :gal: i forhold til graviditeten, eller helt andre ting!

:klem: til alle aktive og litt mindre aktive brukere, fra
verene 7+5

Voyager
27-10-2002, 18:58
Helt enig.

Middagen er klar!!

Albertine

wicci
28-10-2002, 11:36
Er inne på sidene både titt og ofte jeg..
Tuller litt rundt å leser litt og vet at jeg er gravid:klapp: Men jeg har så få symptomer at det har liksom ikke helt gått opp for meg enda..:???:

Får vel sjokk en dag:) ...et gledelig sjokk...føler at det er så uvirkelig...

Skal prøve å bli flinkere!!!:cool:

Wicci:hjerter:

liefje
30-10-2002, 17:59
Jeg har vaert bortreist 4 dager, og maa si at det ser ut som om aktiviteten har tatt seg opp veldig siden för jeg var borte!! Veldig bra. Selv er jeg inne paa sidene hver dag - veldig kjekt aa kunne lese om/skrive til likesinnede, siden jeg fortsatt ikke har offentliggjort nyheten og kan snakke om det aapent med alle venner etc. (noen vet det nok allerede.... klarer jo ikke aa holde helt tett, nei)

Klem fra
Liefje

Gretchen
31-10-2002, 13:16
Synes at alle andre er så mye flinkere enn meg til å skrive innlegg. Jeg forsøker å svare når det er noe jeg synes jeg vet noe om, eller har lyst til å gi en kommentar til. Skal skjerpe meg, har forresten en sak jeg lurer på som jeg skal skive om akkurat nå!
Klem Grtchen 9+3 ;)