PDA

Vis full versjon : Forsvinner celulitter etter fødselen?

ida-kristine
30-06-2004, 15:33
Vet jo at de ikke er fødselsrelaterte men ettersom man går ned etter fødselen forsvinner de da? :undrer:
jeg har alltid vært slank og sånn, men jeg har lagt på meg 30kg i svangerskapet og blir litt frustrert over disse celulittene!!!:geip:

Vil ha de vekk! :kone:

Håper noen har gode nyheter til meg nå...:nemlig:

Tidl. bruker
30-06-2004, 15:37
Jeg tror nok de forsvinner etterhvert som vekten går ned igjen. Da blir jo huden strammere, og da skal de forsvinne. Men det hjelper sikkert ikke med litt trening..

Tania
30-06-2004, 15:42
Jeg tror nok de forsvinner etterhvert som vekten går ned igjen. Da blir jo huden strammere, og da skal de forsvinne. Men det hjelper sikkert ikke med litt trening..
enig :nikker: ...etterhvert som kiloene forsvinner så blir de mindre synlige.
Det er viktig å få blodsirkualsjon i gang og trene/trimme også.
For en kan godt ha appelsinhud selv om en ikke er overvektig...

Løvelasken
30-06-2004, 15:45
De er fremdeles på meg, desverre..
Tilogmed plastikkkiruger kan ikke fjerne de..skremmenes...:grøss:

ida-kristine
30-06-2004, 15:49
enig
For en kan godt ha appelsinhud selv om en ikke er overvektig...
Jeg vet...men det er for j***** liksom...:mumle:

Tidl. bruker
30-06-2004, 16:27
Vel, jeg tror at celulitter/appelsinhud er en av de tingene som er veldig vanskelig å få bort når en først har fått de.

Jeg vil anbefale deg å kjøpe skrubbehansker (på VITA f.eks.) og bruke de hver gang du dusjer/bader.
For da setter du igang blodsirkulasjonen.
Også er det jo veldig behagelig også da. :nikker:

Evah
01-07-2004, 15:24
Mine forsvant ikke. Men kroppen har blitt mindre, men er likevel slappere i fisken. Og det må nok trenes opp igjen(og jeg liker ikke trening:blæ: ). Og nå når jeg er gravid igjen, så blir det vel bare verre igjen:skrik: ............