PDA

Vis full versjon : Mest kvalm i helgene

Madsine
28-10-2002, 11:10
I dag fikk jeg sånn lyst til å klage litt etter en helg med konstant kvalme og spying. Men i dag når jeg er hjemme alene er jeg mye bedre.:bonk: :bonk:

Gleder meg bestandig sånn til helgene når mann og barn er hjemme(går hjemme gørrr), denne helga startet med at på fredagen var jeg så trøtt slik at jeg og barna gikk å la oss samtidig. Våknet lørdag morgen med et stort behov for å komme meg raskt på wc. Der ble jeg det meste av den dagen.
På kvelden laget min mann en nydelig middag, hvem tror dere satt bare å pirket i maten og kjente at den lille biten jeg tok vokste i rekordfart??:spy: :spy: .

Søndagen gikk med til å være slapp og uopplagt.

Håper neste helg blir mye bedre.

Sånn nå er jeg ferdig med å klage dette gjorde godt.

Et lite spørsmål sånn på slutten til dere som også er kvalme,
har dere også litt diare? ikke sånn at man må på do hele tiden men når dere først skal så er det veldig løst? beklager jeg vet det er udelikat men jeg lurer litt på dette:blush:

Bergrosa
28-10-2002, 11:22
Hei på deg.

Jeg kan ikke dele kvalmen din desverre, for det er jeg ikke ............ennå..........bank i alle bord......... Men jeg vil bare ønske deg lykke til videre, det går nok over etterhvert.:)

klem fra fjellet.

kristina
28-10-2002, 11:45
Kjenner meg veldig godt igjen her. Jeg sliter veldig med kvalmen og synes det er helt forferdelig å være på jobb. Skal jo skjule det her inntil videre.

Jeg har det nok litt omvendt av deg. Jeg har det bedre i helgene for da kan jeg sove ut og det er lite stress. Når mandagen kom i dag, var det såvidt jeg fikk kommet meg ut av senga. :spy:

I tillegg har jeg fått meg en skikkelig forkjølelse, så hver gang jeg hoster, så ender det med at jeg brekker meg. Dette virker uutholdelig akkurat nå! :grrr:

Ellers har jeg det også litt som deg hva gjelder avføring.

Gleder meg sånn til de første 12-14 ukene er passert!!

amarige
28-10-2002, 16:23
Synes også det er best å være alene når jeg er kvalm. Jeg er sykemeldt pga kvalmen, og er kvalm stort sett hele døgnet. Det hjelper hvis jeg får i meg ordentlig mat, dvs. middag, men det er jo ikke så lett når jeg ikke har lyst på noenting. Mat jeg ikke har lyst på vokser bare imunnen på meg, og jeg brekker meg ved tanken. Idag har jeg en dårlig dag igjen, men imorgen skal jeg på UL, så kanskje det får opp humøret mitt litt. Jeg er deppa fordi jeg er så kvalm at jeg ikke orker å dra noe sted eller finne på noe gøy. Prøver å se på det som unntakstilstand, som varer i 3-4 uker til......blæh!
Angående magen, når jeg våkner om morgenen og er ekstra kvalm, må jeg bare løpe på do. Det er gjerne slik at når man er kvalm, så er andre enden også litt dårlig......akkurat som ved omgangssyke.

bobla
28-10-2002, 17:27
denne helgen har faktisk ikke vært noe særlig for meg heller..:( :(

har vært kvalm hele helgen...eneste gangene jeg IKKE er kvalm er når jeg tar en matbit......men så går det en halvtime så er den bølgen over meg igjen.

dette har desverre fulgt meg inn i uken, og har hatt min verste dag på jobben siden jeg ble gravid i dag. riktignok gikk det ikke så langt at jeg måtte :spy: men det er ikke hyggelig å stå over kunder når man føler for det hele tiden :sint:

håper at denne "hormon-bølgen" gir seg snart, slik at jeg kan bli menneske igjen....