Vis full versjon : Snufs+nys...
Hei alle sammen... Er hjemme fra jobb i dag, er så fryyyyktelig forkjøla....:leiseg: Så da ligger jeg her under dyna...å duverden hva en rekker å tenke på i løpet av noen timer!!:) Det går på alt fra vogn, navn, barnedåp.... Noen som kjenner seg igjen?? :klapp:
Egenlig så føler jeg meg ikke gravid heller, føler av og til at dette er noe jeg kun inbiller meg... så snufser jeg litt, og nyser litt og lurer på om jeg skal ha blå eller rosa lys i barnedåpen..:elsker:
:hjerter: Wicci 16.06.03
MokkMokk
28-10-2002, 17:33
..kjempeeffektive, supersterke (((god bedring-vibber))) til deg, wicci, håper du snart er på bena igjen!
Og ja, det er sant at tankene får vinger når man ligger slik, jeg er selv glad for at jeg friskmeldes og skal tilbake på jobb denne uka,
så babytankene kanskje legges litt på hylla oppi hodet. I hvertfall noen timer om dagen.. :lol:
Klem fra
Jeg er nesten pittelitt misunnelig på å være hjemme, jeg....Ikke det at jeg har lyst til å være sjuk, GOD BEDRING! til dere som er sjuke, men jeg kunne sånn tenkt meg å ikke gå på jobb!! Ikke er jeg særlig kvalm en gang, så jeg har jo ingen grunn til det, men har uendelig behov for bare å ta vare på meg sjøl under et varmt teppe (fryser nemlig en hel masse) og bare SOVE (er så vannvittig trøtt, det eneste jeg gjør for tida er å være på jobb og så sove til neste dag...) og sove og sove....Dessverre er legen min overbevist om at formen under graviditet kun er et spørsmål om innstilling, og jeg brukte to egenmeldinger helt i begynnelsen av graviditeten, da jeg var endel kvalm....
Når det gjelder å bytte lege eller gå til jordmor, er det dessverre ikke en mulighet her ute i havgapet....
Jaja, litt behov for å syte har jeg tydeligvis også!
Fårstår godt hvordan du har det. Selv om jeg har vært hjemme to dager og føler meg elendig av en kraftig forkjølelse, nyter jeg det på en måte. Kjempe deilig å bare ta det med ro å ligge uder dyna å tenke på de rareste ting!:baby:
Desverre finnes det for mange leger med instilling som din.. jeg regner med det er en mann (den var stygg :cool: ) Jeg jobber selv i helsevesenet og har lært meg en viktig ting. Legen er der for deg, ikke omvendt. Sett krav og vær sterk. Dersom du føler du trenger et pust i bakken, så krev det!! Du kjenner din kropp og dine begrensinger best!
Stå på ut på øya di!!!
klem fra
:hjerter: Wicci termin 16.06.03
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.