PDA

Vis full versjon : graviditetstegn??

solsikke
02-07-2004, 00:57
Hei!!

Har en sønn på 5 år, men nå lurer jeg på om jeg er gravid.. Jeg har såre og ømme brystvorter, og rundt brystvortene er det kommet store nupper.. kan ikke huske at de har vært sånn til vanlig?? stikkinger og murringer i magen og er trett hele dagen. Jeg klemte på den ene brystvorten, og det kom en vannaktig dråpe ut!
Jeg venter mens om 4 dager.. må nok vente litt enda før jeg kan teste..

Noen som har hatt disse tegnene og vært gravid??

PS! forrige graviditet oppdaget jeg ikke før jeg var 4 uker på vei, og jeg husker ikke de tidligste tegn som nå!

solsikke

Orkidè
02-07-2004, 12:36
Jo da selvsagt kan du være gravid uten å gi deg altfor stor forhåpninger:lykketil: men slike tegn kommer veldig ofte etter uteblit mens og ca i uke 6 , men dette er inviduellt fra person til person og fra svangerskap til svangerskap.

Lykke til, håper du kommer over her til oss på SM snart da!!:klemme:

Bounty
02-07-2004, 19:45
Jeg klemte på den ene brystvorten, og det kom en vannaktig dråpe ut!
Det skal du ikke ta som noe tegn. Jeg kunne klemme ut dråper av brystene fra jeg sluttet å amme datteren min i 1994 og til jeg ble gravid i 2001. :undrer: Og ikke bare vannaktige dråper heller. Kunne minne om råmelk :dåne:
Fremdeles kan jeg klemme ut dråper, nå er det 9 mnd siden ammeslutt.

Lykke til med testing :lykketil: Håper du kommer inn til oss her på sm snart :klemme:

Andrea_mor
07-07-2004, 22:59
Kan hende at du er gravid. Men man har som oftest de samme symptomene som om man venter mens. Så det kan lure deg litt!
Men siden du merker det er annerledes denne gangen, skal du ikke se bort i fra at det kanskje er noe i det du føler:blunke: