PDA

Vis full versjon : Hun Har Vært Utro!!!

lille
16-08-2002, 06:49
Min venninne fortalte meg i går at hun har vært utro.

Og dette er historien:
Hun møtte sin kjære for over ett år siden, og falt pladask. Hun gikk fra x-en sin med en gang hun møtte "drømme" mannen. Det tok en stund før de ble sammen, og hun begynnte å misste håpet at han engang skulle bli hennes. Hun skulle på ferie, og drømme-mannen spurte om det kunne bli de to, og det ble det selvfølgelig.

Da hun kom hjem fikk hun mld fra x-en sin, de hadde fortsatt kontakt. Han hadde hatt store problemer med å glemme henne, og hadde lidd veldig de siste mnd. Nå hadde han truffet ei jente. Dette ble hun veldig glad for. men tenkte inni seg dette: kanskje jeg gjør en feil? kanskje det er x jeg vil ha? Hun visste hun elsket drømme mannen, han var både fryktelig sjarmerende og god hjertet. Og alle jentene svirret rundt ham. Dette gjorde henne usikker, usikker på at det for alltid ville være dem to. Kanskje det er best med det gode gml trygge? (altså x).

Hun inviterte ham inn en tur da han kom for å hente noen ting. Og han kysset henne, og stakk hånden under buksene hennes og berørte. Hun stoppet han ikke, men sa noen sek etterpå nei. Det føltes HELT feil, hun skjønnte at gml gode trygge ikke var noe for henne, hun likte ikke måten han tok på henne. så gikk han.

Gråtene satt hun igjen og lurte på hva hun hadde gjort. Hun fortet seg til drømme mannen og kastet seg rundt han og holdt hardt i han og gråt. Han lurte på hvorfor, men fikk aldri vite det.

Dette er ett år siden nå.. og hun er helt fra seg. Hun mente selv på det tidspunktet at dette måtte forbli hemmelig, hun elsket han så høyt at tanken på å miste han for noe som ikke betydde en dritt, ville hun ikke.

Her satt hun nå da, gravid og hormonell... og lurte på om hun skulle fortelle dette. Hun er nå i slutten av graviditeten og ingen i hele verden er så vakre som disse to turtelduene. jeg vet han kommer til å klikke, han har mange friere i sin vei og hvis noen gjør noe sånt mot han, så forsvinner han på sekundet.

Rådet jeg ga min venninne var at hun skulle tie, dette er lenge siden og de ventet barn.

Så nå lurer jeg på: hva hadde dere svart? selv er jeg sterkt imot utroskap, og selv ville jeg at samboeren min skulle fortalt meg hvis noe slikt hadde skjedd... så hva syns dere? hun er helt knekkt....

Hilsen Lille...

Tidligere bruker
16-08-2002, 11:36
Dette var så tidlig i forholdet at jeg ville ha anbefalt henne å prøve å glemme hele episoden.
Det hadde selvfølgelig vært noe annet om hun hadde gjort det senere i forholdet, men så tidlig kan til nød unnskyldes mener jeg.

Amadala

Tidl. bruker
16-08-2002, 22:10
Helt enig...

Og dessuten så var det nokså "uskyldig" det som skjedde (ikke helt akseptert altså...men det hadde vært enda værre hvis de hadde hatt sex!).

Syns synd på henne som grubler så fælt over dette...

Zafir 13+5

Linda1
17-08-2002, 02:51
Noe er best liggende urørt :(
Hadde de hatt sex, hadde det jo vært noe annet.
Men det er jo nå så lenge siden, at det er vel best å glemme det... (Lettere sagt en gjort)

Hun burde kanskje vente til barnet er født, og hormonene er ute av kroppen. Og plager det henne like mye da, ja så kanskje burde hun fortelle. For å få ro med seg selv. Og elsker han henne, så burde han se over den episoden mener nå jeg!

(10+4)

Sessa
17-08-2002, 14:07
La det ligge tror jeg.. Av og til er det ikke noe poeng i å "rippe opp" i dumme episoder. Noe sånt kan fort misforstås og bagatelliseres slik at det blir en kjempe stor case ut av det, og det er det jo ikke... Hun har jo ikke vært utro. Bare litt usikker på seg selv og følelsene sine. Det kan skje hvem som helst :) Så jeg ville sagt til henne at hun bør bare glemme hele episoden, og nyte det som er nå :) Snart har jo turtelduene en liten baby i armene sine også!

Klemmers fra Sessa

IzziCreo
17-08-2002, 14:36
I mange tilfeller vil det faktisk være av egoistiske hensyn man forteller noe slikt. Som resten av jentene her sier - det er ikke spesielt ille det som skjedde sett i lys av historien de har hatt sammen. Og hun brøt ham av før det gikk for langt.

Hvis hun forteller det så er det kanskje for å lette sin egen samvittighet, men det eneste hun gjør er å overføre dette til ham. Så kommer han til å ha det forferdelig - for selv om hun sier at det betydde ingenting osv så vil nok han tenke seg worst case scenario... Nei, er nok best at hun holder det for seg selv og prøver å komme over det. I en slik sak mener jeg ikke hun skal belaste sin kjære. Jeg pleier å være ganske "hard" mot mennesker som er utro, men dette er ganske mild case spør du meg.

Ønsk henne lykke til, og be henne nyte hva hun har :)

Klem Suzie Q 24+5

Tidl. bruker
17-08-2002, 21:31
Jeg er heeelt enig med de som har svart over her.. jeg har opplevd lignede historie selv og det har dvelet ved meg i 2,5 år, før jeg nå for bare 2 uker siden fikk tak i jenta det gjaldt og fikk vite at det hele dreide seg om kos og klem, og ingenting mer..
Jeg har slitt så utrolig med å godta og akseptere faktumet rundt dette med utroskap, jeg har grått og hatet.. men nå er jeg fri...
Endelig.
Jeg vil råde deg til å la hele episoden ligge, det var ikke sex, hun forteller det vel om hun føler ett absolutt for å gjøre det men ikke push henne eller gjør det for henne...
En gutt/mann vil nok slite like mye som vi jenter gjør med sånn ting..

Lila

Lykke
19-08-2002, 02:47
Er helt enig med de andre som har svart ... noen ganger er det bare best å la ting hvile. Dessuten skjedde det jo "ingenting" alvorlig. ;)

indi
21-08-2002, 14:55
Dette bør hun holde for seg selv. Hun åppnår ingen ting med å fortelle det, bare en masse tull. Ikke bra for en gravid.

Jeg ivl heller ikke kalle det utroskap. Hun stoppet før noe alvorlig sjedde.

Hun for heller dele frustrasjonen sin med deg. Det tjener hun på i det lange løp. Tror jeg:)

Koz indi & egget 7+5

tigern
21-08-2002, 16:47
Nå fant hun ut at hun lever sammen med mannen hun elsker. Vil hun miste dette for et så lite feilgrep??

Si til henne at dette blir nok fort glemt når hun får det lille barnet sitt i armene og har nok med bleieskift, mating og gulping : o)

Uff, disse graviditetshormonene!!

Anja22
01-09-2002, 01:03
Det vil være feil og rippe opp i slike ting nå som det er så lenge siden og hun er gravid og greier.

Tenk om han ikke takler det og går fra henne da, vil ikke være så bra for barnet som er i vente mener eg.bedre med mamma og pappa i lag så lenge de kommer overens er glade ihverandre og ikke mishandler. En sånn bagatell ville ødelagt alt vil eg tro

Trilla
02-09-2002, 18:33
.. dette er tross alt uskyldig. Jeg tror mannen til veninna di kanskje ikke vil klare å se det på den måten og kanskje forestille seg verre tung enn det som egentlig har skjedd..
La det ligge !!!

Tidl. bruker
08-09-2002, 17:34
ville latt det ligge var så tidlig i forholdet. Ikke vits i å ødlegge.