Vis full versjon : Hva har skjedd med tålmodigheten min?????
I all verden!!
jeg som har verdens største overskudd av tålmodighet har akkurat snappet etter sekretæren på jobben!! Overhode ikke pen oppførsel av meg og jeg har bedt om unskyldning.. men hva skjer??
I tilllegg våknet jeg med ansiktet fullt av kviser i dag.. og det har jeg ikke hatt siden jeg var 14!!!
Kan noe låne meg en spade? så jeg kan grave meg ned for resten av dagen?
Pyton humør!:eek: :eek: :sint:
Spade oversendes....:p
Godt og høre det ikke bare er meg! Jeg har vært hissig i over to uker....skjeller og smeller, bruker bilburta aktivt for tiden, orker ikke dikkedarier....
Hormonbomba kaller samboeren min meg!!!!:D
Vi er gravide!!!! Er det ikke herrlig???!!hehe :latter:
Håper det roer seg litt fremover....
Formen ellers da???? Bare jeg som har begynt og bli småkvalm???
Tisser heeeeeeeeeeeeele tiden....men hver dag er jo et steg videre!!!
4+4 i dag *hurra*:fest:
Da er du ikke alene, nei... :(
De siste par ukene har jeg vært helt håpløs!!! :sint: Jeg kjefter og smeller, griner for ingenting og er helt :gal2:. Ungene får gjennomgå, samboer... *sukk*
Jeg ser det ikke selv når jeg holder på heller... må bare krype til korset og prøve å forklare og unskylde meg etterpå. (Litt vanskelig å forklare ungene siden de ikke vet noe enda...). Det at jeg i tillegg sluttet å røyke har jo ikke akkurat hjulpet på det heller da! MEN :klapp: 6. dagen jeg er røykfri nå:klapp: Har tenkt at det å ta bare ETT trekk gjør jo ingenting, men jeg har vært flink... ikke et bittelite trekk engang:D.
Når det gjelder kviser så holdt jeg på å bli hjemme i dag... Jeg ser ikke ut jeg da... Jeg kjenner at ansiktet er helt fett og jeg har 3-4 større konger på gang på kinnene... + masse små her og der og overalt... til og med på halsen og skuldrene!!!! :leiseg:
Det hjelper at jeg ikke er alene (må le litt av oss!)
Har nå lukket døren til kontoret... og det er tydlig at ryktet om mitt dårlige humør har spredt seg.. for det bankes særdeles forsiktig på døren min!
Om det fortsetter slik, eller jeg blir verre, så får jeg nesten fortelle hvorfor.. men hadde ikke tenkt å sprenge bomben før nyttår :bonk:
Forresten.. er det noen her som har bestilt time hos legen enda?
Trudelutt
28-10-2002, 12:57
Hm... jeg kjenner meg igjen i det dere skriver jenter. Det jeg merker det mest på er andre bilister. Herregud, jeg tuter hvis det er en idiot foran meg som ikke bruker blinklyset...
Ellers så har jeg hatt en kongekvise på kinnet, men den er tørket inn. Røykingen går egentlig greit, men det er fordi jeg ikke røyker så mye... 2-3 om dagen.
Håper egentlig at jeg får mere symptomer snart jeg da
:bonk: tom kvalme er velkomment her!
Klem Trudelutt og :baby:
Er litt småkvalm og er litt øm i korsryggen, og ja utrolig sint til tider :D Men det går heldigvis mest utover gubben og ikke ungen :)
Jeg prøver virkelig å ikke la humøret gå ut over ungen jeg også, men det er ikke så lett når jeg har en 5 åring og en 6 åring hjemme som bare krangler og erter hverandre. De har blitt så rappkjeftet mot hverandre at det er helt forferdelig å høre på til tider. Etter at jeg har sagt min mening om dette (en smule kraftigere enn normalt..:uff:) så blir de SÅ gode venner i 5 MIN!!!
OK da, de er ikke slik hele tiden, men i går hadde de en en "være venner 5 minutter, kranlgle 55 min"-dag... Var passelig lei alt som het surving, grining, krangling, :gal2: :gal:...
Dagen i dag startet heldigvis med to blide unger, en hyggelig mann og en gravid dame som ikke var sugen på morgensig'en sin... :klapp:
Nei det blir jo litt annerledes når man har 2 unger fra før som krangler, Jeg hadde nok blitt huegal av mindre jeg da :bonk: Det kan jo også hende at jeg er mindre tålmodig enn vanlig med han, bare at jeg ikke legger merke til det selv da :)
Humøret er skremmende for tiden, stakkar Mossamannen fortviler.
Men, han finner seg i det meste den mannen - i går fikk han kjeft for å skru på tv når det absolutt ikke passet meg at det ble satt
på ( :gal2: - går det an?)
Nå skal det sies at jeg ikke er helt i form heller da, så jeg håper
det gir seg litt når forkjølelsen har gitt seg.
Ta vare på dere selv, jenter - det kommer bedre tider!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.