PDA

Vis full versjon : Men er straks tilbake...

Tera
16-08-2002, 08:39
Endelig!!! Idag overtar vi rekkehuset og kan endelig starte flyttinga!!! Skal bli sååå godt å komme igang etter å ha levd med pappesker og tomme vegger en laang stund...og ikke minst skal det bli spennende å se på huset igjen, må innrømme at jeg overhodet ikke husker alle detaljene etter en visning for nesten 2 mnd siden...

Så idag pakkes pc'en ned - men kjenner jeg samboen rett så er den ganske høyt prioritert når det gjelder hva som kommer på plass først...men greit for meg - kan sitte og surfe jeg, mens de andre strever og bærer...:klapp:

Eller så får jeg gjøre som Havfruen - sitte i skyggen og spise is og holde tannbørsten min og ha hodeputen under armen...:uff: Har fremdeles litt høyt blodtrykk (130/90) på kontroll igår, men urinen var negativ og ingen ødem - vekta har faktisk gått ned - 0.5 kg...kan bare ikke vente til at magen skal synke litt - den er så utrolig høy på meg!! Er litt lei av å ha mage opp i halsen...!!!

Var forresten på føden i går på omvisning - gulp, må si det ble litt mere virkelig...kjente på en skrekkblandet fryd - og ser virkelig fram til at alt er over!!! Er veldig flink til å fortrenge fødselstankene - er kanskje like greit!!!

Klem fra Tera T-28 (som nettopp faktisk har funnet ut at det går an å logge seg av disse sidene også, slik at folk ikke tror jeg sitter online 24 timer i døgnet...:D )

Ha en kjempefin dag alle sammen - flytterapport kommer etterhvert!

Mormona
16-08-2002, 12:03
Så flott da, Tera :klapp: :klapp:

Er forøvrig helt enig med deg...du får sitte i skyggen som Havfruen gjorde og la de andre ta seg av flyttingen...kall deg organisasjonsleder og pek litt hvilken vei de skal gå og sånn ;) Du må jo nå tenke på blodtrykket også og ta det med ro.

Kan tenke meg at du gleder deg til å komme i hus og begynne å pusle rundt med innredning og alt som skal til for at det blir hjemmekoselig.....jeg har alltid sagt at det er fryktelig å flytte ut...men det er jo så nyyyyyydelig å flytte inn :D

Det er litt spesielt å være på besøk på føden...se alle rommene....de smilende pleierne som vet hva vi alle skal igjennom. Kanskje noen som ligger til observasjon eller holder på å føde. Skrekkblandet fryd er et dekkende uttrykk :) Jeg gleder meg virkelig til det er min tur og jeg endelig kan få treffe :baby:

Ha en fin flyttedag og husk at du ikke skal gjøre så mye. Sitt stille og hold på tannbørsten og puten din ;)

klem fra Mormona T-16

Anne M
16-08-2002, 12:15
God morgen :sover:

Gratulerer med at nå skal det skje, som mormona sa så er det jo så deilig å flytte inn? Selv om det tar tid å komme i orden av og til, så flytter man jo til det bedre som oftest?
Og da er det godt å la inntrykkene sige inn,mens du sitter der med puten og tannbørsten din? :D

Vi skal på fødselsforberedende kurs neste uke, er spent på det må jeg si... Da vi meldte oss på for flere måneder siden, virket det så uendelig lenge til, og nå er vi her??? Det betyr jo at fødsel klan skje når som helst,nesten? *puh*
Det har liksom ikke helt gått inn, tror jeg.
Til tross for at jeg har to fra før og burde vite bedre :latter:
Gleder meg uansett til å se hva som har forandret seg siden jeg var der for 12 år siden, nr 2 er født på et annet sykehus, så det er leeeenge siden jeg var på KK sist...
Satser litt på Storken, tror det er rette plassen for meg.

Ønsker deg uansett en deilig helg med flytting, vær nå flink å delegere oppgavene, så får du det som du vil? :p

:klem:Anne M + lillegutt 34+0 :baby:

Stini
16-08-2002, 12:24
Hei Tera!!

Gratulerer med overtakelsen! Tenker at du er i hundre nå :D
Såå kjekt det er med noe nytt - så spennede.
Men husk å ta det med ro! Ikke stress eller slit deg ut! *streng stemme*
Jeg har faktisk like høyt blodtrykk som deg og har heller ingenting på urin eller ødem.. *phuu*
Jeg synes likevel at det er litt nifst med såå høyt :(
Men jordmor sa at det er vel kroppen som sier at den er lei og at det snart er nok!

Ønsker deg riktig lykke til med flyttingen!!

:findag:

:vink: fra Stini & :baby: 35+5

Vimsen
16-08-2002, 17:44
Lykke til med flyttingen ;)

Klem
Vimsen

Polyanna
16-08-2002, 17:52
Masse lykke til med flyttingen! Tenker det skal bli deilig å komme på plass, ja!:)

Virker som mange av oss stagnerer i vekt for tiden - la oss håpe det holder seg! :D

Klemz,