PDA

Vis full versjon : Jeg fikk ny termin!

Noba
28-10-2002, 12:47
Jeg var på UL på fredag, og terminen min ble flyttet hele 3 uker fram i tid, så det vil si at jeg nok må melde meg inn i mai-klubben, men håper at jeg kan få lov å følge litt med på begge klubbene... Med termin 28. mai, kan jeg jo like snart føde i juni som i mai

Det var deilig å få 3 "gratisuker", men jeg er så stressa av å ha vært gravid i 3 uker uten å vite det. På den tiden skjedde alt mulig rart. Jeg var i 2 bryllup, 2 30-års lag, tok 1 penicillinkur, 1 Pergotimekur, hadde 3 dager med blødninger, tok Nasonex-nesespray og flere Ibux pga bihulebetennelse. HJELP! Tenk å endelig ha fått det til på egenhånd etter 6 år, også vet jeg ikke noe om det og stapper kroppen full med kjemikalier. Jeg som aldri har tatt et penicillinkur før i hele mitt liv...

Men, legen på UL roet meg mye. Vet i alle fall at Pergotime er ufarlig og at jeg drakk minimalt på de festene. Uansett - det var HERLIG å se lille nurket. Hjertet banket og alt så helt topp ut!

Glad hilsen fra abon

Bergrosa
28-10-2002, 14:56
Hei på deg!

Så flott.
Jeg fikk også "flyttet" min termin, til 01.07.03. Dermed må vel jeg over i Juli klubben jeg da....... MEn som deg er jeg litt overalt og følger med. Kan jo like gjerne bli i juni på meg også!:):