Vis full versjon : Nå vil jeg bli ferdig
Penelope
16-08-2002, 11:04
Tenk hvis jeg hadde født på termindagen - dvs for 3 dager siden!!
Da hadde jeg sluppet å
- få bekkenløsning
- ha så vondt
- ha vanskeligheter med å gå
- ha så store problemer med å snu meg i senga som nå
- ligge i solstol mer enn halve natta
- ha vanskeligheter med å løfte et og et bein om gangen
:( :(
STAKKARS alle dere som har hatt bekkenløsning gjennom mange måneder!
Slimproppen gikk i går - når begynner fødselen??
Lurer på hvordan bekkensmertene vil påvirke selve fødselen.
Ha en god dag!!
Penelope (T+3)
Stakkars deg!:stakar:
Jeg tror jeg kan forstå hvordan du har det, for jeg har nemlig fremdeles 4 dager igjen til termin, og har såååå lyst å baby ut nå!
Jeg har egentlig ingen plager, men synes jeg har gått lenge nå.
Alt går så mye saktere når man har permisjon syens jeg også. Jeg har vært frisk og rask i hele svangerskapet, så jeg har jobbet fullt hele tiden, så ventetiden til den som går sykemeldt for så å gå rett ut i perm må være uutholdelig!:eek:
Det med slimproppen er visst litt forskjellig....Min har også gått for noen dager siden, og jeg sitter her fremdeles.....:leiseg:
De sier at dersom den er BLODblandet, så skjer fødsel innen de neste 24 t, men dersom den ikke er det, kan det gå opptil flere uker! Min var (dessverre) ikke blodblandet.........
Håper det skjer for oss begge SNART!!
Hei!
Jeg vil også bli ferdig... Har gått på svangerskapspenger siden februar(!!!) pga risikofylt jobb, så "permisjonen" min har vart i 6 1/2 måned...:uff: I tillegg har jeg vært plaget av bekkenløsning, noe som har blitt mye bedre siste tre ukene:klapp:
Men nå når jeg har begynt på andre overtidsuke, begynner jeg å bli lei. Alt er tungt, varmt og strevsomt. Men snart kommer :baby: 'n min, og da er nok mye av denne sytinga glemt!
:findag: fra Sinka og lillemor:baby: T+8
Huskestua
16-08-2002, 15:55
Stakkars deg, jeg vet hvordan du har det. Jeg har selv ventet meg fordervet i flere dager, og syntes hver time virker som døgn.
Jeg har jo to gutter fra før av, og de kom til min egen termin, nå var min egen termin på tirsdag, så jeg forventet faktisk fødsel da, men nei da..... ingen ting har skjedd. Ikke så mye som en slimpropp en gang. Noe aldeles ekstremt med utflod ja... men ingen slimpropp.
Ultralyd terminen min er til tirsdag, så noe må vel skje innen da ellers blir jeg gal.
ser at været skal bli bedre for oss gravide til uka også, i allefall her på øsstlandet. Håper at temperaturene synker også at det ikke blir like varmt og regn.
stå på og hold ut Penelope. Jeg trøster meg med at for hver dag som går, så er vi en dag nærmere. ....
:findag:
hilsen Huskestua
hei det er ikke det grann morro og gå og vente på att noe skal skje, gikk selv over en uke over tiden etter UL termin, jeg har ett tips til dere ivertfall, noe som hjalp meg, jeg fikk tipset av en venninde som igjen fikk det av en fødselslege, så det er ikke på noen måte farlig eller noe slikt, kok dere havregrynsgrøt ta i 1 1/2 ss lakserolje og sukker eller noe søtt du trenger bare ta det i en kaffekopp og blande, min venninde tok dette en time før hun satte i gang med veer, og på meg startet det med veer og vannavgang 3 timer etter att jeg hadde spist det, selvfølgelig så må du ha gått over tiden og være moden, dette førte IKKE til noe diaree eller noe bare fødsel lykke til alle sammen.:stakar: :findag:
Huffda Penelope. Det er kjedelig å gå over tida ja. Har gått over med alle mine fødsler. Men du kan trøste deg med at snart er det over og det er først nå du har plager. Jeg har hatt plager hele svangerskapet. Hold ut ;) .
Klem fra
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.