Vis full versjon : Jeg bare Må ha...
Ritz-kjeks!!!!!!!!! :p Jeg har vært helt desperat etter det siden jeg stod opp i morges. Bare MÅ ha!! :bonk: :bonk:
Jeg måtte jo kapitulere sånn for litt siden. Tusla på Kiwi og kjøpte ritz-kjeks, salinas (annen type salte kjeks) og Salt og blandet (salt lakris....)
Nå tror jeg jammen jeg har fått salt-kjeks rus... Det var så godt!!! den uggende kvalmen som jeg hadde forsvant som dugg for sola (så lenge det varer ;) )
Det er godt jeg skal trene i dag så ikke samvittigheten blir like svart som lakrisen...
Klem
- Ink -
:hjerter: Termin 23 juni :hjerter:
men mitt kick var på vossfår.....
gomla i meg en hel pakke til lunsj... det var digg det!!!!!!
Nå er det liksom ikke like godt lenger.!!
tittn'tei!
:D
med meg så er det baguetter med brelett og hvitost....jeg bare MÅ ha det!!!!
men etterpå så er jeg like kvalm som før lystene startet:( :(
lykke til videre med lystene jenter!(hmmmm... ritz hørtes ikke så ille ut......:p)
MokkMokk
28-10-2002, 17:42
..den reneste melkoholiker!!
Kan tømme innpå halvannen til to liter melk om dagen, og jeg som aldri har vært særlig begeistret for melk! :???:
Når sant skal sies, skal helst et par teskjeer med O'boy oppi glasset før jeg drikker, DET er godt det! :nam:
Ellers sliter jeg mer med alt jeg ikke liker om dagen, særlig det som jeg tror jeg liker (og som jeg alltid har likt før),
men som det viser seg at jeg ikke kan fordra likevel...etter at det er ferdig tilberedt.. :bonk:
Dette har til nå vært bl.a.:
* bacon (æsj!)
* kaviar (ugh!)
* stekt egg (fysj!)
* spaghetti/ pasta (med saus - blææ!)
Men men..min kjære har begynt å venne seg til at jeg oppfører meg litt merkelig om dagen,
så mine rare matvaner går heldigvis ikke på husfreden løs.. :lol:
Klem fra
Lineamor
29-10-2002, 23:26
Heisann
problemet mitt er i samme boks som verenes; det er stadig noe nytt jeg bare ikke orker å spise. Kaffe og sjokolade er det ikke snakk om å få i seg. (Og jeg som elsker å slappe av med kaffe og en sjokoladebit når jeg har fri... jeg savner kosen, men det er bare ikke kos lenger)
Sist jeg var gravid ble jeg helt innhol etter hermetikk (joikakaker, spagetti Rimini osv) og dette er ting jeg ALDRI pleier å spise (verken før eller siden) Håper jeg får dille på noe litt mer gourmetaktig denne gangen...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.