PDA

Vis full versjon : God morgen!

Miro
16-08-2002, 12:18
God morgen mine damer:)
Jeg har nå vært våken i ca. 1 time da, og igjen sovet fortreffelig ved siden av "tissepausene". I tillegg våkner jeg med mine egne føtter og ankler..:klapp: Kan kanskje forklares ved at jeg lå med bena høyt opp i natt, og jeg tok et skikkelig kaldt vannbad for føttene i går kveld..brrr. Det betyr da at jeg glir rett inn i tøflene mine, trenger ikke å banke de innpå føttene i det hele tatt.:klapp:

Ellers ser jeg at det har kommet så mange meldinger atte. Jeg orket ikke i går å svare på så mange, var litt deppings i går kveld, men det rettet seg etterhvert.

Mormona; Herregud, har passert 100 meldinger allerede:klapp: Gratulerer:D

Så har jeg èn klage: HVORFOR BLIR ALLE ANDRE MODNE FØR MEG???? Buuuhuuuuu:leiseg: Det var èn av grunnene jeg var litt deppings i går kveld. Jeg syns hos alle andre begynner hodet å feste seg, hos alle andre skjer det modninger og åpninger og jordmor ber dem holde seg fødeklare... Jeg har ikke fått beskjed om noe. "Regn med å gå over du!!" Takk, det var den beskjeden jeg fikk..buuhuuu:leiseg:

Nå skal jeg lese meldinger og svare så godt jeg kan:)

Kos fra Miro T-16 (som sikker blir til T+16..:(

Anne M
16-08-2002, 12:24
Mornings Miro :klem:

Åneidu, du skal se det ikke trenger gå sååå lenge...
Selv om det ikke har skjedd de store "framskritt" hos deg, betyr det ikke at du er sist ut?
Mange har opplevd å gå og være i uforskammet fin form, for plutselig å bli snudd helt om...
Så ikke vær for sikker, en god ting kan du tenke på også;
den lille kommer ikke før den er klar. Viktig det å?
Men skjønner godt at av og til er det lett å glemme, man vil jo så gjerne etterhvert bli ferdig? Få ha dette lille nurket i armene og bare nyte øyeblikket? Det er det vi alle ser frem til...

Ønsker deg en fortreffelig dag, kos deg med magen!

:vink: Anne M + lillegutt 34+0 :baby:

Stini
16-08-2002, 12:31
Go Måren alle sammen !!

Høres ut som om du har en flott morgen, Miro!
Så deilig at du føler deg bra i dag:D
Du skal se at Anne M får rett - bare hold motet oppe du!

Jeg er selv overrasket over deg.. Over 70 meldinger!!:soh:
Jeg klarer nok aldri å ta dere igjen.

Du får ha en flott og deilig dag!

:klem: fra Stini & Store Håp 35+5

Mormona
16-08-2002, 12:34
Velkommen til overtidsklubben, sier nå bare jeg ;) Har nemlig også en stygg følelse av å være en av de som sitter her i midten av september og diskuterer lakserolje versus kjempeklyster :uff: :uff:

Har også registrert alle de fødeklare jentene her inne..de som får beskjed om åpning og at de ikke vil komme til å gå over tiden og sånn....har heller ikke fått beskjed om noen verdens ting. Men så har jeg heller ikke blitt undersøkt der nede heller da....kanskje vi går rundt med 3 cm åpning uten å vite det, Miro :D

Godt å høre at du sover bedre om nettene, vennen....jeg satt her foran PC'n en times tid i natt...fra 02-03. Våknet for n'te gang og var så inmari kvalm. Orket ikke ligge lenger. Men jeg klarte heldigvis å sovne igjen da jeg la meg, og da sov jeg til nesten 08 med unntak av å måtte slippe ut den ene katten + et tissebesøk :gal2:

Og ja, Miro....jeg er da en av de som har nådd over 100 meldinger....pratet med Vimsen på MSN om det i går....egentlig så synes vi det er litt flaut....hun ligger på en klar førsteplass og jeg på andreplass på listen over mest aktive brukere. Det var nesten så vi sa til hverandre at vi måtte få et liv :blush:
Håper egentlig at jeg ikke er sååååå aktiv som dette etter at babyen er født....har liksom ikke lyst til å være en av de som har over 3000 innlegg inne på nybakt mamma :blush:

supermega klem til deg fra Mormona T-16 (som sikkert blir til T+16 det også ;))

Vimsen
16-08-2002, 17:50
Miro :)

Må være herlig å ha en deilig natts søvn ! :)
Kleger ikke jeg heller

Ikke bekymre deg over alle som er modne....
tror bare de skryter på seg jeg :lol:

Vi får nå bare gå her å trø men jeg hAR tenkt å snike meg foran deg og Mormona asså ;)

Klem
Vimsen T-18