Vis full versjon : slik gikk det hos legen idag
Var hos legen idag for å ta ny blodprøve. Nå var legen vekke på kurs hele uken, så sekretæren måtte ta prøven. dette er jo normalt deres jobb, men så er det slik at det er ikke bare bare å ta blodprøver på meg. Hun fant jo ingen årer. Men etter litt prøving så klarte hun å få tappet nok blod. Nå må jeg vente til onsdag på svar.
Men rapporten fra forrige blodprøve var at hcg nivået tilsvarte uke 5 eller senere (29500, men det sier meg ingenting) Jeg har en god følelse for dette her.
MokkMokk
28-10-2002, 17:28
Jeg hadde hCG på 22500 da jeg var 5+6, men det hjelper jo egentlig lite å sammenligne verdier,
siden referanseområdene vanligvis er veldig store!
Uansett hørtes nivået flott ut, og er helt sikkert i området der det skal være!
Kjedelig å gå sånn og vente på prøvesvar (been there, kan du si!!),
men jeg syns det ser veldig lovende ut, og syns du har all grunn til å være positiv nå!
Godt at go'følelsen er på plass - du skal se det er intuisjonen din, som vet at dette kommer til å gå supert! :D
Klem fra
Krysser fingrene for at alt står bra til.
Hcg novået er vel innenfor normalen, så er det vel bare å se om den stiger slik den skal.
Det er nervepirrende å vente slik på svar. Jeg tok selv flere blobprøver pga blødninger i 9 dager. Siste prøve viste 4492 det var i uke 5 sånn cirka, eller nærmere bestemt 23 dager etter EL Det var innenfor normalen det også, faktisk over gjennomsnittet, uten at det egentlig har så mye å si. (den stiger jo ganske raskt)
Krysser fingrene igjen jeg
Klem fra Kineh og Sunshine 6+3
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.