PDA

Vis full versjon : Mossa har vært til legen!

Mossa
28-10-2002, 17:38
Egentlig ikke på grunn av svangerkapet da, men når jeg først var der så leverte jeg like godt inn en urinprøve. Den var positiv den, utrolig hvor godt det er å høre disse ordene (selv det ikke har
gått så bra de to forrige gangene jeg har hørt det).

Legen regnet ut at jeg hadde termin 30. juni han, men jeg blir her hos dere jeg. OK? Ul - terminen da jeg gikk med Mossajenta ble forskyvet og jeg gikk over tiden med henne, så da syns jeg liksom det er bedre å bli her jeg. Har vært trist å forlatt dere nå da, virker som dere er en fin gjeng!!! ;)

Utrolig godt å ha en sånn gjeng å dele tankene sine med,
det gjør ventetiden til vi kan slippe ut gladmeldingen til de rundt oss lettere. Men, er det ikke litt arti å gå å bære på en sånn hemmelighet også da, jenter? :cool:

Ha en fin ettermiddag alle sammen, håper dere har holdt kontroll over hormonene i dag!:)

Mossa
28-10-2002, 17:41
...........Jammen er jeg ikke oppgradert til medlem!!!!:klapp: :klapp:

Noen som vet hvordan og når en stiger i gradene her inne?

Dahlia
28-10-2002, 17:45
Klart du må være her hos oss!!!! :)

De sier jo at om man gikk på overtid første gangen, så går man ganske sikkert over andre gangen oxo.. :) :)

Så bli her du :)

Selv sitter jeg og surfer etter en klinikk i strøket rund jobben som kan gi med en privat ul om en drøy måned :)

:findag:

MokkMokk
28-10-2002, 17:47
Jeg tror det skjer på følgende måte:

0-24 innlegg: Juniormedlem
25-249 innlegg: Medlem
250-999 innlegg: Seniormedlem
1000 - innlegg: Æresmedlem

...correct me if I'm wrong :)

Klem fra
snikleser'n fra juniklubben

Bergrosa
28-10-2002, 20:09
Så fint at alt var ok:)

Jo det er fint å ha en sånn hemmelighet, selv om jeg MÅTTE ringe mamma i dag. Klarte liksom ikke å vente lenger....... Hun ble så glad! HAr vært så bekymret for lillepia si vet u. Og når a bor så langt unna blir det ennå verre......;)

God kveld alle sammen.

Amidama
28-10-2002, 20:45
Jeg har også lyst til å fortelle det til mamman min :) Men tanken om at det er altfor tidlig holder meg igjen, teit!

Monstra
29-10-2002, 09:36
:klapp: Bra at alt var som det skulle:)

Jeg har veldig lyst til å fortelle det til svigermor jeg da... Hun hadde kommet til å :klapp:. Hun har to barn på 27 og 31 og ingen barnebarn, bare to som hun låner av og til (...mine), så hun hadde blitt helt tullerusk. Mamma har jo 3 barnebarn allerede, så for henne ville det sikkert blitt :"Å sier du det? Hm... Jo... Tja... Nei, men det må da bli bra:) Hvordan skal du få tid til å fullføre skolen nå da?? Penger a? Har dere tenkt godt gjennom dette nå?? Dere har det ja?? Jaja, dere vet jo best. Nei, tenkt bestemor til fire og bare et par og femti... Nei, dette blir bra. Eh... Lenge igjen eller? Åh... jaja, lenge til enda da med andre ord..." - så det haster ikke med å fortelle henne det enda. Pappa hadde sikkert blitt kjempeglad uten å sette ? ved alt, men han sladrer til Mamma:) Svigerfar vet jeg ikke hvor jeg har. Han blir muligens kjempeglad, men han kunne også funnet på å bare sittet der uten andre reaksjoner enn et bekymret uttrykk i ansiktet... (rar type:))