PDA

Vis full versjon : Rare drømmer!

Lillegull
16-08-2002, 12:21
Hehe.. jeg drømmer så fælt om natta - og er oppe og tisser iallefall 4-5 ganger hver natt. I natt drømte jeg at babyen gråt og at jeg ikke fant den. Helt i ørska rusket jeg i samboeren min og sa: Du -- hvor er babyen vår?? Den vordende far skjønte raskt at jeg var helforvirra og svarte: Den er her i magen din den vet du... Han fikk bare et "Krmf" til svar før jeg rullet meg over på min egen side av senga og fortsatte og sove.. Hihi..

Ellers syns jeg det er så fryktelig varmt!! Jeg pleier å være veldig kosete og sove tett inntil samboeren min om natten, men nå blir han bare dyttet over til sin egen side av senga hvis han nærmer seg : Luft!! Jeg må ha luft!!!

Snodige greier... I dag reier vi på fjellet etter jobb. Jeg har pakket ned hvitvin uten alkohol, MASSE god mat, bøker og ukeblader og fiskestengene våre. Gleder meg veldig. Vi kommer ikke hjem før uti neste uke. Herlig.

Ha en fin helg da dere!
L.
:mervink:

Eirill
17-08-2002, 23:43
Flere drømmere her.......

Jeg fikk trillinger ei natt i forrige uke!!:gal2: De var prikk lik Tuppsjura, og het Karen, Tiril og ***** (husker ikke!)

Gjett hvem som var sjeleglad da hun våknet? 4 jenter på kort tid hadde nok blitt litt for mye for meg, ja!:eek: :p

Ha ei fin helg du også!