Vis full versjon : Hjelp- brun utflod...
Da jeg gikk på do i dagtidlig kome det plutselig brun utflod på papiret. Jeg har ikke hatt smerter, og foreløpig har jeg ikke blødd mer heller. Etter barnimagen-kalkulatoren er jeg i begynnelsen av uke 7. Må innrømme at jeg ble litt redd nå. Håper det ikke kommer noe mer utover dagen. Bør jeg kontakte lege, eller skal jeg vente og se hva som skjer. Bekymret.
pippi
Altså, litt utflod brun gjør ikke noe, men det kan sikkert være vanskelig å vurdere mengdene. Kanskje ta en telefon til legen din og høre hva hun/han sier?
Det var bare litt, ihvertfall foreløpig. Akkurat så mye at nå jeg tørker meg to ganger så var det ikke mer.
Andrea_mor
08-07-2004, 11:38
har murringer samtidig da?
Det kan jo være annet også!
Se det an og hvis du plutselig begynner og blø mye(gud forby), så ta en telefon til legen!
:klemme:
Har ikke smerter. Har ringt legen og venter på at de skal ringe tilbake. Hun på kontoret var litt usikker og ville konferere med legen...
De ringte meg nylig fra legekontoret. Legen mente det var helt normalt. Hvis det ikke ga seg etterhvert eller det forandret seg skal jeg ta kontakt igjen. Fikk beskjed om å ta det helt med ro en stund, bare gå rolige turer osv.
Håper de har rett.
pippi
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.