Vis full versjon : Når testet dere positivt??
Cazandra
16-08-2002, 03:15
Hei!
Jeg hadde en mistanke 9 dager før forventet mens. Kan ikke forklare hel, rett og slett en mage følelse. Hadde det samme med Sarah Elise. Visste det da 6 dager før forventet mens.
Med Sarah Elise var testen positiv dagen før mens, denne gangen var den positiv 4 dager før:D
Lonestar
16-08-2002, 04:30
Testa svakt positivt den dagen jeg venta mens - som viste seg å være ca. en uke før jeg faktisk skulle ha den!
Tidl. bruker
16-08-2002, 11:26
Jeg testet første gang 6 dager etter forventet mens.
Ingenting tilsa at jeg var gravid,utenom at mensen ikke kom.
Hadde prøvd en RFSU test tidligere som var negativ, og trodde jeg ikke var gravid. Skulle til Bindevevsmassasje og lovet fysioterapeuten å ta en test siden hun ikke ville utføre dette om jeg var blitt gravid.
Fikk sjokk når jeg testet svakt positivt. Kjøpte flere tester, og tok med urinprøve til legen samme dag som jeg ventet mens. Dette var den svakeste testen, og den tok lang tid før den ga utslag
Jeg hadde også en mistanke noen dager før jeg skulle ha mensen, men jeg testet ikke før dagen etter at mensen skulle ha kommet. Det var ingen tvil - ClearBlue-testen var overbevisende, men allikevell så tok jeg en til, siden jeg hadde en dobbelpakning!
Oppsann (12+1)
Cirkeline
16-08-2002, 12:23
Jeg bare VISSTE at jeg var gravid... Så om testen da hadde vært negativ hadde jeg sikkert ramlet helt sammen.
Jeg testet i tillegg positivt dagen før jeg forventet mens, når jeg forventet den, et par dager etterpå, og uka etterpå... Snakk om å være :gal2:
Klem fra cirkeline (7+5)
Jeg testa da det begynte å nærme seg 40 dager etter forrige mens. Hadde ingen mistanker om graviditet i det hele tatt, fordi mensen pleier å være ganske uregelmessig.
Men for sikkerhets skyld tok jeg en test - og venta meg negativt resultat som så mange ganger før.
I stedet ble jeg stående på badegulvet og nærmest spinne rundt min egen akse...
Jeg testa 2 blå med Clearblue dagen før jeg forventet at mensen skulle komme.
Streken var først svaaaaaaakt blå i testvinduet men den kom seg etterhvert.
Trodde ikke at det gikk an å være så heldig på så kort tid som vi hadde "prøvd" (1 mnd)så jeg tok like så godt 2 tester til i de kommende dagene bare for å overbevise meg selv om at det virkelig var sannt:lol:
Karius 30+5 med vesle Tuva Margrethe i magen.
Hei.
Jeg testet meg samme dag som mensen skulle ha kommet. Men da hadde jeg skjønt at jeg var gravid føre. Var kvalm, sliten og lett tennelig et par dager etter EL. Akkurat som sist, men da skjønte jeg det ikke.
:findag:
Jeg testa ikke før 5 dager etter forventet mens, og da var den knallblå også:)
Jeg også "visste" at det var noe på gang. Testet 3 eller 4 dager før forventet mens, og fikk et nokså klart utslag! Forrige gang jeg var gravid testet jeg også tidlig og fikk positivt, så jeg klarte ikke vente...:luring:
Ingen tvil på den testen nei :D
Grattis :klapp:
(10+4)
Tidl. bruker
17-08-2002, 00:02
Puppenen mine lekket melk. Da viste jeg at jeg var gravid allerrede like etter. Tok en test, viste negativt. Tok en til like før mens viste svakt positivt. En uke etter uteblitt mens tok jeg en til da to krafige streker, gravid....:klapp:
fikk jeg samme dag som forventet mens. Etter seks måneder med prøving, og x antall tester med bare en strek tidligere, klarte jeg å holde meg til rette dagen denne gang. Hadde blitt skuffa så mange ganger før når jeg utålmodig testa før tiden, MEN HER KLAFFET DET!!!!:klapp: :happycry:
Er 11+0 i dag :)
Jeg tok en test da mensen var 1 uke forsinka, noe som aldri har skjedd når jeg har brukt p-pilllen.
Da jeg hadde tatt testen kom det en blå strek med èn gang, og jeg trodde det var streken som viser at testen er riktig utført:bonk:
Fikk derfor hakeslepp når det dukka opp enda en strek!!
Tok en test til, dagen etter og viste den til samboer, oi oi og vi som ikke skulle ha flere da gitt.
Klem fra hilde
Tidl. bruker
18-08-2002, 05:14
jeg testet faktisk positiv 1 uke før forventet mens jeg :-) Vet ikke om det har noe med at jeg har lange sykluser å gjøre!! Brukte CB!
Jeg tok en test to dager etter at mensen skulle ha kommet. Da kom det frem en skikkelig sterk blå strek!
:klapp:
Da hadde jeg hatt mistanke ei god stund om at jeg var gravid.
Puppene mine hadde vært ømme i noen uker og så var jeg fryyyktelig trett.
:gal2:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.