PDA

Vis full versjon : Da pakker vi bagen !!

Vimsen
11-08-2002, 16:21
Litt uvirkelig ? JA !! :)

har pakket joggedress,morgenkåpe/kimono,ammebh , ammeinnlegg og bind.....

Klærne til den lille ligger klar til stryking og toalettvesken er i vask ! (oppdaget i dag at en krem hadde lekket litt da :lol:

Deilig med permisjon men GUD så skuffet man blir når de deilige lange sovestundene om morgenen ikke blir så lange likevel.

Så det kan nok bli lange dager, men har alliert meg med svigermor, så vi skal finne på masse greier fremover

:findag:

Klemmer
Vimsen+ Frida T-23

Mormona
11-08-2002, 23:38
Huff....nå må vel jeg også pakke ferdig snart også da, siden du har kommet så godt i gang.

Jeg har pakket toalettsaker...bortsett fra deg jeg bruker daglig her hjemme da. Det får jeg kaste oppi rett før vi haster av gårde til føden.

Så produktiv du har vært denne helgen siden du startet permisjon da.....jeg som har vært hjemme i flere uker henger jo etter jo....hmmmm....full skjerpings på gang herfra :D

Forresten så er Collapse supermegamoro.....men blir litt stressa av det også da :gal2:

Ha en flott kveld

klem fra Mormona T-21

Tidl. bruker
12-08-2002, 13:56
Jeg skal gjøre det i morgen!

Da skal jeg først inn til Trondheim for å handle litt på Body Shop. Tenkte at det kan være godt å unne seg litt luksus med gode lukter de første dagene etter fødselen. Skal dessuten kjøpe meg en bukse som jeg ser sikker på at jeg kommer inn i -til tross for de ekstra kiloene.

Gleder meg!!!!

aja
12-08-2002, 14:49
.... vent litt på meg'a...... (som om det var noe å hige etter....)

Jeg vil tipse dere om cd/kassettspiller under fødselen. Var rene smertestillende for meg!

Og andre ting jeg jeg hadde glede av: Brystskjold (men det får dere kjøpt på de fleste sykehus hvis behov), en lettlest bok, FOTOAPPARAT (husk ekstra film)/KAMERA og ringekort.

Ellers var det klær og bind på sykehuset som passet bedre enn det jeg hadde med meg.....

Jeg blir jo så utålmodig når jeg leser sånne "pakke reisebager" og T-X meldinger.....

Lykke til med forestående begivenhet.

:klem: fra utålmodige aja 33+2

Vimsen
12-08-2002, 14:51
Ok aja...... *skrur tilbare tiden et par uker for å vente på aja-vennen*

Har det ikke så travelt jeg :) (tror jeg da )

Klemmer
Vimsen

aja
12-08-2002, 15:19
... det var kjempesnillt av deg:) Men jeg skal ærlig innrømme at jeg håper og krysser fingrene for at ingen må gå overtid. Det må jo være noe av det mest langtekkelige som finnes!!!!!

Men tanken var innmari go', da:)

:findag:

:klem: fra aja