PDA

Vis full versjon : Mannen min er sååå søt....

Pope
16-08-2002, 12:58
Mannen min og jeg har av og til funnet frem svangerskapsboken vår, og hatt litt høytlesning etter at vi har lagt oss for kvelden.
Igår spurte han om vi skulle lese litt igjen, og at vi nå måtte tenke på å pakke sykehusbaggen........?!?!??-tenkte jeg da.."Er ikke det litt tidlig", sier jeg

:hjerter: Og dette er gutten som tydeligvis har lest litt i boken uten at jeg har vært tilstede....for neida, " det var ikke tidlig, dette sto det nemlig om i boken vår for uke 30". :hjerter:

Jeg ble så overrasket over at han virkelig hadde lest på egen hånd og vist litt interesse selv, for det som nå skal skje. Han var så søt i tankene sine, selv om jeg synes at å pakke baggen fortsatt er litt tidlig. Det er jo fortsatt 2 mnd til termin! :nuss

Men vi ble enige om at vi skulle sette oss ned i helgen, og skrive en liten liste over det som jeg må ha med meg....slik at vi vet at vi har det i huset i tilfelle rottefelle....som det heter.

Vi holder ellers på å pusse opp det som skal bli barnerommet. Planen er å tapetsere til helgen, og deretter begynne å innrede det...."åhhhhh, jeg gleder meg".. :hjerter:

Også er jeg så glad i mannen min :nuss

Klem fra Pope
som er 31+0 idag

K@trine
16-08-2002, 13:02
:leiseg: :leiseg: :leiseg: Jeg ble rørt av mannen din nå, så søt da!? Det er jo så koselig når mennene engasjerer seg litt de og!
Lykke til :bryn:
Klem fra BigMama 32+2 :findag:

Helen
16-08-2002, 13:03
Jeg er så glad for at min kjære mann også engasjerer seg veldig!
Magen får en suss hver morgen før jeg går på jobb og han ønsker oss alltid en fin dag begge to!:happycry:

Vi gleder oss veldig til å møte den lille begge to..
Det er vanvittig deilig å ha noen å glede seg sånn sammen med!:D

Ha en fin dag!

Klem Helen og lille gullet (31+2)

Shanki
16-08-2002, 13:29
GRATULERER MED 31, POPE!

Mannen din høres flott ut!! :)
Generelt synes jeg at " dagens menn" er flinke til å stille opp og at de viser interesse. Det er så bra! Vi er jo tross alt to om det.

Tenkte jeg skulle benytte sjansen til å skryte av min egen mann; Han har SLUTTET Å RØYKE!
:D
Jeg er kjempe stolt! Det var ikke bare lett for en som har røykt en pakke om dagen i 15 år. Men han gjorde det for babyens skyld...! Aah!!:elsker:

Hilsen Shanki (34+2)

Karius
16-08-2002, 13:29
:happycry: :happycry: :happycry: :happycry: :happycry: :happycry: :happycry: :happycry: :happycry: :happycry: :happycry: :happycry: :happycry:
Så søt han er, mannen din.
Gøy å se at han engasjerer seg på egenhånd da!
ikke mange menn som tar seg tid til det, selv om babyen er aldri så planlagt.

Dette var koselig lesing på morgenen:)

Malinmor
16-08-2002, 13:58
Så søtt av han å tenke på det nå da, han gleder sge nok enormt og klarer nesten ikke vente til babyen kommer:D Morro når de engasjerer seg, men tenk det blir enda bedre etter fødselen, da går det virkelig opp for dem at de er blitt pAPPA:D :D

Lykketil og kos deg med mannen din:stakar:

Tiddelibom
16-08-2002, 14:03
- å ha så søte og greie menn! Vi damene er fulle av hormoner - og det er nok til tider gutta også... Jeg blir kjemperørt av å lese slikt som du skriver om, Pope.
Min kjære samboer er tidvis utålmodig etter at babyen skal komme ut - tidvis synes han at det er alt for kort tid igjen.. :)

Jeg gleder meg!

Tiddelibom 30+1