Vis full versjon : Hva med Brio??
SoriaMoria
11-07-2004, 18:54
Føler liksom at når det er snakk om vogner går det for det meste i Emmaljunga og Simo samt Teutonia...!!! Hva med BRIO??
Vi har funnet en veldig fin Brio-vogn som vi har lyst å kjøpe. Men blir litt i tvil når jeg aldri hører noe om Brio sine vogner fra andre...men er det noen som vet om Brio er bra i forholf til de andre merkene, noen som har erfaring eller meninger?? Jeg er veldig interessert i å høre skjønner du...!!! :nikker:
Jeg tenker på slik som
Tyngde i forhold til andre vogner
Kvalitet
Pris
Og om dere har vært fornøyde
Takk for svar!!! :klemme:
jeg skal ha Brio.. ikke mye som skiller brio og feks simo i kilo og cm... brio har faktisk enda kommet bedre ut i test enn simo... har hatt brio kombi før,og var strålende fornøyd. denne gangen tror jeg det blir brio kombi sportline..
diverse vogntester: søk på barnevogn
www.atest.no (http://www.atest.no)
Truntemor
11-07-2004, 22:29
HEi!
Jeg hadde brio kombi til datteren min i 2000, og var kjempefornøyd!
Og kommer denne gang til å kjøpe brio kombi sportline!! Har vært i butikken å testen den hihi den virker jo kjempekjekk :)
Jeg er vertfall strålende fonøyd med de vognene jeg har hatt fra brio!!
Har en Brio sitty nå til vesla, veldig grei vogn det oxo når ungene er blitt såpass store. Begynte å bruke brio sitty vogna da jenta mi var 2 år, og da hadde vi brukt kombivogna frem til da.
Så jeg er en stolt Brio-bruker og anbefaler det!!
IzziCreo
12-07-2004, 13:33
Tror du trygt kan velge Brio :nikker: Eneste jeg mener å ha fått med meg er at stoffene som blir brukt i Brio vogner ikke er fargekte, tåler vann og sol slik som Simo har garanti for :undrer: Men det kan de hjelpe deg med i butikken evt :)
Vi har kjøpt Brio kombi Sportline, men har jo ikke fått prøvd den i bruk ennå. Men vi synes den virker veldig bra og solid. Den virker forholdsvis romslig (ganske standard mål tror jeg), lett å slå sammen, robust og stødig. Den er jo ikke blant de letteste vognene i antall kilo, men ligger vel omtrent på linje med Simo og Emmaljunga vil jeg tro. Vi liker også veldig godt det sporty designet til denne vogna :)
Sportline-serien er jo ny av dette året, og det nye med denne serien er at vognene er laget av et annet stoff enn de tidligere modellene. Så nå tåler de mer, både av vann, sol og smuss :D
Ta en titt her: http://www.engbaby.com/SE/BRIO/brio.html
Som jeg har sagt før i diskusjoner om vogner, så tror jeg ikke det er særlig stor forskjell på kvalitet, pris og bruksvennlighet på de mest kjente vognmerkene...
Det kommer nok mest an på smak og behag hva design og farger angår.
Lykke til med valget, håper du finner en vogn du blir fornøyd med :)
**lusker litt rundt på sm....*
Jeg har Brio Kombivogn, har nå brukt den i 5 mnd, og er kjempefornøyd! :nikker: Sånn vekt og størrelsemessig så er den nok ganske lik Simo-kombi'en så tror ikke det er stor forskjell. Prismessig tror jeg de også ligger ganske likt. En Brio-kombi koster vel ca 5500,- tror jeg og det koster vel Simo'en også. Vi fant vår Brio-vogn på tilbud til 3500,-! Lille knert har nå blitt så stor at han mer eller mindre har gått over til å bruke bare sportsvogndelen og det går kjempefint!
Lykke til med vognkjøp!
Vi har brio kombi og er fornøyde med den :nikker:
Vi betalte 5300 kr. Nå har vi tatt ut bagen fordi Sander ikke vil ligge i den, er ikke for liten enda da.
Den er veldig lik Simo både i pris, vekt og størrelse. Den er lett å legge sammen. Vi gikk for denne fordi simo'en er høyere og vi er ikke spesielt høye. Synes også de ser så stor ut når de blir så høye.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.