Vis full versjon : hva med dette spesielle navnet tro?
Tidl. bruker
28-10-2002, 23:01
Caspara......
Helt seriøst og ærlig nå.Hva synes DU om navnet???
Snurreline
Min aller første tanke var .. hmm , eldre dame, så tenkte jeg på det lille spøkelse Casper.:D
Jeg hadde ikke valgt det navnet .
Pia & :baby: 24+1
Tidl. bruker
29-10-2002, 11:59
Jeg liker VELDIG godt Casper!!!:hjerter::hjerter::hjerter:
Men Caspara, ble litt for rart for meg! :)
marianne71
29-10-2002, 13:36
Hei!
Har aldri hørt navnet før!! Og for meg ble det litt for spesiellt!!
Men lykke til med navnvalget og uansett det viktigste er at du og evt. partner liker navnet!!
marianne71:D
Bluelady
29-10-2002, 16:17
Det er langt fra det verste jeg har hørt om, men kanskje litt for spesielt for meg. I følge sidene til statistisk sentralbyrå er det 7 stykker som heter det i Norge.
Mormora mi het Kaspara, så for meg er det et fint navn, men litt "gammel dame", naturlig nok.
Selv har jeg faktisk tenkt på Kaspar til minsteprinsen (men ble nedstemt av mannen i huset...)
Nella* (35+2)
For noen år siden var flere navn som er i bruk i dag "gammeldagse". Navn som man bare forbandt med gamle mennesker; Emilie, Anna, Tuva osv. I dag er dette navn som er kjempe-populære - kanskje litt vel populære ?!
Caspara er også et gammelt norskt navn. Jeg kjente engang en gammel tante som het det...
Navnet er anderledes og "nytt", dvs. få som heter det idag. Dessuten synes JEG at det er fint også !!!
Lykke til med navnevalget. Velger du det vil du nok ikke angre...:) :)
Hilsen Anonyma :)
Syns det var litt tøft, jeg!
Tidl. bruker
29-10-2002, 18:22
Det blir nok litt for "gammeldags" etter min mening, men om noen år så er sikkert det like vanlig som mange andre navn.
Hadde nok blitt vant med det navnet, men jeg kommer ikke til å velge det selv. Det er jo litt morsomt at det ikke er så mange andre som heter det da.
Litt spesielt kanskje? men moro med navn som ikke "alle" andre har :)
Er det ikke bedre med K enn med C??
Jeg likte det, tror jeg. Tar litt tid å "smake på". Men jeg ville absolutt skrevet det med K i stedet for C! :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.