Vis full versjon : Magen har forandret seg..
Hei alle mage damer!
Jeg synes magen min har forandret utseende den siste uken jeg..
Den har blitt litt lavere og kanskje litt bredere..
Har dere merket forandringer??
Den lille der inne:baby: preeeesser mer ut på høyre side og det er ikke så mye sparking lenger..
Jeg kan virkelig kjenne at det er en liten fot der inne! Morsomt å ta tak i den og dytte på den!:D
Ha en fin dag og en fin helg alle sammen!
Klem Helen og lille gullet (:birth: 16 okt)
Hei.
Magen min forandrer seg hver eneste dag den... Man kan jo spørre seg om det er normalt...:???: I dag er det bare en kjempeball midt på! Ser litt rart ut, men supert for mor som ikke har trykk på verken blære eller ribbein. Er hun ikke snill allerede min kjære datter?:)
Ellers så er det vel normalt av maven "synker" når babyen fester seg, så kanskje din har gjort det? Det sjekker de vel på kontroll.
Hilsen Shanki
Har den forandra seg veldig????
..husker deg godt jeg!
Du hadde/HAR en knallfin mage! En helt spesiell en!!
..nydelig var den!
Bowlingkula liksom!!
he he:)
:klapp:
Malinmor
16-08-2002, 13:55
Jeg har ikke lagdt merke til at min har forandret seg jeg:uff: Men jeg har ikke sett ordentlig etter heller da:p Da skal jeg ta en sjekk seinere i kveld:D Sakl gi beskje dom den er forandret :)
Klem:stakar:
Takk for "skryt" av magen Maline:D
Den er fortsatt "bowling-kule forma" men er litt lavere synes jeg!
Skal til kontroll i morra, så da får vi se om hun sier noe..
Bebissen ligger iallfall med hodet ned!
Klem Helen og lille gullet:baby: (31+6)
Magen min også forandrer seg hver dag, utfra hvordan bebisen ligger.
Men min har også blitt litt bredere, mer ut mot sidene liksom... Ikke så mye spark her heller som det har vært, er det kanskje fordi at det er blitt mindre plass?
Gleder meg til den synker mer ned,slik at jeg slipper presset på ribbeinet, for det er vondt.... :(
Enig med Maline, du har en kjempe fin mage!!
Kos Puncky :birth: 4.okt
Magen har forandret seg på kort tid - kjenner også godt til bena som ligger oppunder ribbena. Baby er skikkelig vilter om dagen, og nå er det bare 8 uker igjen - uke 32+0 i dag.
Var hos Jordmor for første gang i går, var veldig okei - så jeg kutter ut legen min nå. Baby lå med hodet godt ned i bekkenet, men hadde ikke festet seg skikkelig enda. Alt var vel ellers, og det er så delig å vite.
Ja, Helen - du hadde jo bare mage du, en liten sprettball liksom :) Spennede å se hvem av oss som får først, i og med at vi har termin samme dag!
Håper dere også kommer på neste treff den 3. sept - morsomt og se forandringene!
:vink: Wenche
Hei,hei!
Gleder meg til å se magene deres igjen!
Morsomt å følge med på dere andre!
Jeg har allerede sendt mail til Manne og meldt meg på treff 3/9. Jeg får mest sannsynlig med meg en oktober dame til - med termin 27/10!
Vi får satse på at de søte små:baby: holder seg inne i magen vår noen uker til Wenche og dere andre, så får vi se hvem som blir først!!!
(Jeg kan gjerne "stjele" din termin jeg Puncky!!:D )
Klem Helen og lille gullet:baby: (32+0)
Ja du kunne bare prøvd Helen... :p :D
Kos Puncky :birth: 4.okt
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.