Vis full versjon : puppene...
Jeg leste et eller annet sted for noen dager siden at etter ca 12. uke så ville ikke puppene være særlig ømme lenger... Jeg er 16+3 og de er da like ømme som de har vært hele tida. Au, au....
Ikke at det bekymrer meg noe altså, ble bare nysgjerrig. Gjelder det dere andre også?
Puppene mine var ømme i hele svangerskapet de:nikker:
Det er ikke alltid bøkene snakker sant.
De er generelt skrevet.
Pupper kan være ømme svangerskapet ut.
Dessuten blir det ikke særlig bedre når ungen skal begynne å bruke dem.
:D
LilleLeo
12-07-2004, 12:12
Ikke tro alt du leser.. Det er så individuellt.
Mine var kjempe sprengte og vonde og ømme de
to første månedene, så avtok det.
Men det kommer visst gjerne igjen på barsel :flau:
Blundine
12-07-2004, 12:20
Mine pupper var ikke ømme i det hele tatt forrige svangerskap, nå har de vært bare litt ømme i begynnelsen og syns nesten de har slutta med å være ømme i det hele tatt nå.
Vi er forskjellige bare:)
Har vært like ømme her hele tiden, og har slutta å tro at det blir bedre. Begynner å venne meg til det nå :)
Tidl. bruker
16-07-2004, 01:18
Jeg er i uke 20 nå, og puppene mine er ømme som bare det. Jeg tror ikke det skal stoppe å gjøre vondt, for de vokser jo og forbereder seg på å amme. Så det er nok vanlig å være litt øm ja..
Tidl. bruker
16-07-2004, 11:51
Puppene mine var ømme fram til ca uke 10. Nå er de bare store..... :knegg:
Mine var fryktelig ømme de tre-fire første månedene. Men så gikk det gradvis over, men husker ikke akkurat når de sluttet å gjøre vondt. Har hvertfall ikke vondt nå mer, og har ikke hatt det på en stund heller...
Jeg gikk i begynnelsen av svangerskapet og ventet og ventet på at puppene mine skulle BLI ømme....! :flau: Hadde lest at de skulle være det :nikker: Men det ble de aldri! ;) Etter at jeg hadde sluttet å bekymre meg, gikk det opp for meg at dette er veldig individuelt, ingen fasit på her nei! :klemme:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.