Anne M
16-08-2002, 13:02
God morgen til dere alle!!!
Håper dere (som jeg) har sovet godt:sover: og at starten på dagen har så langt vært bra!
Har nå "jobbet" meg gjennom alle innleggene her, ojojoj så aktive vi er i denne klubben! :klapp:
Idag er det helg, jeg skal bare kose meg,gå på stranden idag med minsten og nyte solen de få timene vi har den...
I morgen reiser jeg til Trondheim for å besøke familien min der.
De er utflyttere fra Bergen ,så jeg må jevnlig opp og se til at språket henger som det skal.
Er redd de er blitt sånne skap-trøndere etter mange år der... :lol:
Kommer ikke hjem før tirsdag og det har slått meg hvordan jeg skal klare meg uten dere i sååå mange dager???
Og ikke minst; hva om det skjer noe der oppe,mannen min er igjen hjemme?
Kommer til å løpe til flyplassen,med rier i anmarsj og ta første fly hjem. 45 min på fly skal jeg holde ut. Garantert!
INGEN stopper meg fra å føde her hjemme!!!
Så bare vent,Braathens, har dere ikke sett en irrasjonell gravid dame før, så vær beredt! Det blir ingen enkel kamp! :bonk:
Håper dere alle får noen fine dager, gleder meg allerede til å være tilbake!
(Sniker meg innom en tur i morgen om jeg får tid...)
Ha en kjempefin dag, nå pakker jeg bikinien,satser på at Greenpeace ikke er stasjonert på stranden, soler meg og koser oss i vannet! :cool:
:klem: Anne M + lillegutt 34+0 idag!!! Glemte jeg å si det?????????? :lol::lol:
Håper dere (som jeg) har sovet godt:sover: og at starten på dagen har så langt vært bra!
Har nå "jobbet" meg gjennom alle innleggene her, ojojoj så aktive vi er i denne klubben! :klapp:
Idag er det helg, jeg skal bare kose meg,gå på stranden idag med minsten og nyte solen de få timene vi har den...
I morgen reiser jeg til Trondheim for å besøke familien min der.
De er utflyttere fra Bergen ,så jeg må jevnlig opp og se til at språket henger som det skal.
Er redd de er blitt sånne skap-trøndere etter mange år der... :lol:
Kommer ikke hjem før tirsdag og det har slått meg hvordan jeg skal klare meg uten dere i sååå mange dager???
Og ikke minst; hva om det skjer noe der oppe,mannen min er igjen hjemme?
Kommer til å løpe til flyplassen,med rier i anmarsj og ta første fly hjem. 45 min på fly skal jeg holde ut. Garantert!
INGEN stopper meg fra å føde her hjemme!!!
Så bare vent,Braathens, har dere ikke sett en irrasjonell gravid dame før, så vær beredt! Det blir ingen enkel kamp! :bonk:
Håper dere alle får noen fine dager, gleder meg allerede til å være tilbake!
(Sniker meg innom en tur i morgen om jeg får tid...)
Ha en kjempefin dag, nå pakker jeg bikinien,satser på at Greenpeace ikke er stasjonert på stranden, soler meg og koser oss i vannet! :cool:
:klem: Anne M + lillegutt 34+0 idag!!! Glemte jeg å si det?????????? :lol::lol: