PDA

Vis full versjon : Å måtte klare seg uten dere en dag eller tre...

Anne M
16-08-2002, 13:02
God morgen til dere alle!!!

Håper dere (som jeg) har sovet godt:sover: og at starten på dagen har så langt vært bra!
Har nå "jobbet" meg gjennom alle innleggene her, ojojoj så aktive vi er i denne klubben! :klapp:

Idag er det helg, jeg skal bare kose meg,gå på stranden idag med minsten og nyte solen de få timene vi har den...

I morgen reiser jeg til Trondheim for å besøke familien min der.
De er utflyttere fra Bergen ,så jeg må jevnlig opp og se til at språket henger som det skal.
Er redd de er blitt sånne skap-trøndere etter mange år der... :lol:
Kommer ikke hjem før tirsdag og det har slått meg hvordan jeg skal klare meg uten dere i sååå mange dager???
Og ikke minst; hva om det skjer noe der oppe,mannen min er igjen hjemme?
Kommer til å løpe til flyplassen,med rier i anmarsj og ta første fly hjem. 45 min på fly skal jeg holde ut. Garantert!
INGEN stopper meg fra å føde her hjemme!!!
Så bare vent,Braathens, har dere ikke sett en irrasjonell gravid dame før, så vær beredt! Det blir ingen enkel kamp! :bonk:

Håper dere alle får noen fine dager, gleder meg allerede til å være tilbake!
(Sniker meg innom en tur i morgen om jeg får tid...)

Ha en kjempefin dag, nå pakker jeg bikinien,satser på at Greenpeace ikke er stasjonert på stranden, soler meg og koser oss i vannet! :cool:

:klem: Anne M + lillegutt 34+0 idag!!! Glemte jeg å si det?????????? :lol::lol:

Stini
16-08-2002, 13:27
:klapp: GRATULERER MED 34 UKER, ANNE M !! :klapp:

Skap-trøndere?!:lol: :lol: Ser ikke helt det for meg da?!
Har de anlagt bart også da??!!! :lol:
Nei du får passe på dem! ;)
Du får ha god tur til Trondheim og kose deg masse.
Det kan jo hende at ting skjer men det er vel lite sannsynlig, men forstår godt at du vil føde hjemme.
Syns jeg ser deg krangle med Braathens jeg.. Hihi.. Ikke kødd meg en gravid dame sier jeg :lol:
Ikke ville jeg vært ansatt der da.
Jeg håper du får en fin tur så får vi heller oppdatere deg når du er tilbake :)

Kos deg på stranda!:findag:

:klem: fra Stini & Store Håp I-17

Polyanna
16-08-2002, 13:29
Hehe! Syns jeg ser deg med grimaser i innsjekkingen, der du prøver å late som ingenting. :lol: "Er du ok?" spør flyvertinnen. "Jada!" smiler Anne tappert, "bare litt kynnere! AAAAGRGGH!!"

Kos deg masse i kjempekoselige Trondheim!

Miro
16-08-2002, 13:39
Bare smil og se stort sett frisk ut ved innsjekkingen så går dette så bra:klapp:

Grattis med 34+0 :klapp: :klapp: Nå er det ikke lenge igjen for deg heller:)

Kos deg i Trondheim i helgen, og på stranden i dag:) Heldiggris, det er overskyet i Oslo faktisk, lurer på når solen skal komme:)

God tur:klem:

Klem fra Miro T-16

Mormona
16-08-2002, 14:46
Er glad jeg ikke sitter i innsjekkingen hos Braathens denne helgen....for denne gravide kvinnen vil ikke jeg møte med veene i full gang :D :D

Håper du koser deg på besøk hos familien og ikke savner oss altfor mye....vi skal passe på å skrive ekstra masse innlegg slik at du bruker hele neste uke på komme ajour igjen ;)

Høres ut som du er i kjempeform og i sprudlende humør om dagen...føler at det smitter over på meg her i Skien også :) Kanskje jeg skal legge meg litt ut på terassen og slikke litt sol i dag....høres deilig ut egentlig og jeg har sikkert et superunderskudd på Vit-D......stakkars kroppen min har jo nesten ikke vært i solen i det hele tatt i år :(

Ha en flott tur og kos deg masse hos skaptrønderne ;)

klem fra Mormona T-16