PDA

Vis full versjon : Haster litt!!

Milla(Camilla)
13-07-2004, 15:50
Merket istad at jeg plutselig hadde brun utflod i trusa... ikke hatt det hittil og er i 27 uke nå..ingenting etterpå og ikke når jeg tørket meg... ingen smerter heller for den saks skyld.. men kan dette være noe ufarlig???? andre opplevd lignende?

unca
13-07-2004, 16:22
Dette har jeg opplevd. Tror det er noe med at kroppen produserer mer slim nå som man er gravid -derfor man kan føle seg forkjølet om morgenen med tett nese osv- men jeg er ikke sikkert. Er visst friskt, rødt blod og sterke smerter man skal frykte! Tror absolutt ikke du trenger å engste deg!:klemme:

julibe
13-07-2004, 16:38
Hvis det ikke blir noe mer av det, så tror jeg du bare kan slappe av.

UInder graviditet blir slimhinnene i kroppen ekstra blodrike, og små blødninger kan lett oppstå, feks i forbindelse med samleie, eller noen ganger helt uten grunn. Økt blodmengde i slimhinnene er også grunnen til at mange opplever blødninger også fra slimhinner i munn/tannkjøtt og fra nesa.

Så lenge det som kommer er brunt, så er det snakk om veldig sparsomme mengder, og det er "gammelt" blod. Nytt blod vil være rødt, og om det er noe alvorlig i gjære, så ville du sannsynligvis blødd rikelig og hatt smerter.

Men er du fortsatt urolig, så ikke nøl med å ta kontakt med legen eller fødeavdelingen for råd!!

Lykke til :klemme:

Milla(Camilla)
14-07-2004, 13:12
Det var visst kun dene ene gangen for har ikke merket noe etter det.. men ved hvert ledige øyeblikk omtrent så MÅ jeg inn på do for å titte...sånn i tilfelle... husker i begynnelsen av graviditeten og...sjekket heeele tiden om jeg hadde farget utflod/blod.... nå er jeg tilbake der igjen..

Var litt betryggende for inatt så var baby'n så vill inni magen..han bruker ikke være såå aktiv på natta, men da var det ekstremt.. jeg har stressa endel i det siste..innkjøp av div møbler, bil og mye gåing frem og tilbake så jeg har ikke fått slappa ordentlig av pluss dårlig søvn, så det var kanskje et lite hint om at jeg burde roe ned litt...:)

julibe
14-07-2004, 13:15
Godt å høre at det ikke har blitt noe mer av det!!

Og det høres jo ut som :baby: er en frisk og aktiv krabat :)

Prøv å roe tempoet litt ned, stress påvirker også babyen ,og er ikke godt for noen av dere...

Lykke til videre :klemme: