Vis full versjon : Veldig stolt av meg selv!
Jeg tok den siste sig'en rett før jeg testet 2 blå og har ikke tatt ett eneste bittelite trekk engang. I dag er det dag 7 uten røyk og det går bedre og bedre for hver eneste dag. Nå kan det faktisk gå mange timer mellom hver gang jeg tenker på røyk. Har hatt VELDIG lyst til å bare ta et bittelite trekk fra sambo bare for å roe ned litt, men har heldigvis klart å la være. Humøret begynner faktisk å komme seg også. Jeg er ikke riktig så humørsyk nå som jeg var de første dagene. Da beit jeg vel hue av stort sett alle rundt meg. HM! Nei du Monstra, dette blir bra det:) (Må jo oppmuntre seg selv, ikke sant?? :):))
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
Mange år siden jeg sluttet, men så var jeg storrøyker også. Husk at nå er du over det værste, men det vanskelige nå er ikke å begynne igjen.
Den farligste tanken er "bare en". Lykke til videre!!!
:klapp: :klapp: :klapp: Bare å håpe at samboren din får litt dårlig samvittighet av å se åssen du sliter for helsen til barnet hans, så han også "sympatikutter" ut røyken han også!:klapp: :klapp: :klapp: Flink jente!
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: for deg!!! :D
Jeg syns den første uka uten røyk var aller verst, og når den var over var det stort sett bare å la være å lytte til disse "unnskyldningene" jeg hadde for å ta "bare et par trekk".
Stå på, dette klarer du!!! :) :klapp:
Gir deg en kjempeapplaus
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
Status pr. 22/11-02: :klapp:
-----> 4 uker og 3 dager uten røyk :)
Jeg tenker faktisk ikke på det lenger :D
Du er kjempe flink Monstra!!!!! :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
Nå kan du unne deg en ting du har hatt lyst på eller har lyst på. Det gjorde jeg etter 1 mnd uten røyk. Kjøpte meg ny hudpleie serie på Bodyshop. :D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.