Vis full versjon : Jeg havner nok her inne til slutt...
Var på UL i går og så omtrent ingenting. En liten svart flekk var alt som vistes. Legen mente at jeg ikke har kommet så fryktelig langt, mellom fire og fem uker sannsynligvis. Skal tilbake om to uker og håper at UL viser mye mer da! Et bankende hjerte hadde ikke vært å forakte.....:D
Jeg ender nok opp i juliklubben til slutt, for blir det som sist så flyttes sikkert terminen på vanlig UL bakover.
Akkurat nå har jeg mer enn nok med å fatte at min lillegutt skal bli storebror!!!
:p
Her er det plass og alltid hyggelig med flere medlemmer :)
Gratulerer med :baby:
Trudelutt
29-10-2002, 12:38
Velkommen skal du være Albertine!
Jeg var også på UL i går og så ingenting.... det eneste gyn min sa var at det var slimhinner som var klare til å ta imot... ja ja. Jeg er i dag 4+3 og skal tilbake den 13.11.
Hadde en MA i sommer og er veldig nervøs for at dette ikke skal gå bra...
Jeg håper at jeg kan bli her lenge lenge, for dette virker som en utrolig fin gjeng!
Velkommen til deg og :baby: !
Klem Trudelutt
Gratulerer og velkommen:)
Vet du når du har termin da???
Bare sånn at jeg kan føre deg på lista?!
Uansett gøy med flere medlemmer!!!
:klapp: :klapp: :klapp:
Bergrosa
29-10-2002, 16:07
Velkommen skal du være......
Hørtes trivelig ut m tidlig UL, det vil jeg også.......... MEn da må jeg vel reise langt da........
JAja, ..........:uff:
Trudelutt, da skal vi til UL samme dag da.....
Og Bergrosa, hører jeg en antydning til Bergstaddialekt????
Og jeg vet dessverre ikke når jeg har termin.....
Gratulerer med den lille spiren og velkommen hit!
Blir spennende med neste ultralyd da, ikke lenge til det nå.
Selv har jeg valgt å ikke ta så tidlig ul denne gangen. Var til ul ca. uke 5, 8 og 13 sist gang, da jeg var veldig redd på grunn av mange småblødninger. Jeg vet at jeg kan komme å ta ul når som helst også denne gangen - men tror jeg venter til etter uke 13. Tror ikke jeg vil bli noe mere beroligget av ul, siden jeg mistet i uke 13 begge gangene.
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg,
Hei Mossa, trist å høre at du mistet i uke 13 begge gangene, det er jo da de fleste trekker pusten og våger å tro at det kan gå bra. Grunnen til at jeg tar UL så tidlig er at jeg skal være med i et prosjekt på St. Olav og der krever de at det er et levende foster i livmora før jeg kan bli med. De kunne ikke si noe for sikkert i går, det var jo bare en svart flekk, og derfor må jeg tilbake igjen. Det skal visst være ganske mange ultralyder, bl.a. for å måle blodgjennomstrømninga til morkaka. Blir rart å få så nøye oppfølging, med tanke på at jeg ikke fikk jordmor sist.
Kan du fortelle litt mere om det prosjektet, ble nysgjerring jeg nå?
Jeg hører til St. Olavs også, høres jo spennende ut det der da.
Hvordan melder man se på noe sånnt, må jeg være med så tidlig eller kan jeg bli med seinere i svangerskapet også`
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.