PDA

Vis full versjon : Melder meg inn her

*Lolita*
29-10-2002, 12:18
Heisann

Melder meg inn her :-)
Gleder meg masse til å bli kjent med dere alle sammen :klapp:

Håper at vi kan støtte og hjelpe hverandre :)

dette her er helt utrolig egentlig, det har ikke gått opp for meg helt enda! Men skulle ikke egentlig ta en ny test før på lørdag, men så måtte jeg jo bare tyvsarte og tok en ny idag og ja det var enda sterkere idag!

Uffa men jeg skal ta en ny på lørdag også og sende bilde av den til mannen :) han er på jobb :)

Uffa så må jeg slutte å kjøpe disse testene, forstår ikke hva som er med dem.... sånn tiltrekkningskraft de har eller noe sånt, har jeg test hjemme så må jeg bare ta dem! :bonk: :gal2:

Merkelig det der! Men nå skal jeg ikke kjøpe flere tester før lørdag :)

Kos dere alle sammen og :findag:

Kos og klems fra

Millus
29-10-2002, 12:26
Skjønner hvordan du har det!
En fatter liksom ikke helt at de to blå strekene er der...etter mnder med leting på blendahvite tester er det helt uvirkelig!

Jeg har brent ikke mindre enn 6 CB er den siste uka!!!

Men gratulerer med II og velkommen til oss!!!

:klapp: :klapp: :klapp:

Har lagt deg inn på terminlista!!!

Monstra
29-10-2002, 12:37
Gratulerer masse og velkommen:)
Du er nok ikke alene om å føle dette som uvirkelig nei:uff:

Lykke til!:)

Trudelutt
29-10-2002, 12:40
Hei og velkommer Perser!

Vi gleder oss til å bli kjent med deg og :baby:

Klem Trudelutt og :baby: 4+3

*Lolita*
29-10-2002, 12:41
Tusen takk Dere og Takk Millus for at lagt meg inn på terminliste :)

Så godt å høre at jeg er ikke alene om disse testene :) :blush:

Kos fra oss til dere alle sammen :)

Dahlia
29-10-2002, 12:47
Vinker hei og velkommen :) :)

Gratulerer så mye med :baby: og håper vi alle blir en fin gjeng her inne :)

Mossa
29-10-2002, 23:06
Velkommen hit til oss!

Ja, er det ikke rart - en kan gå å se på disse to blå en hel dag etter å ha testet. Jeg har tatt to tester, for på den første så forsvant de to svake strekene etter et døgn (og det kunne jeg selvfølgelig ikke like). Heldigvis så var det to klare blå neste gang jeg testet og de er der enda!

Millus, tror du leder an med HELE 6 TESTER! Jeg er imponert!!

Tweeno
29-10-2002, 23:53
Velkommen og gratulerer:klapp: :klapp: :klapp:

Blir kjempegøy å skravle mere med deg etterhvert som magene vokser:D Lykke til:findag:

*Lolita*
30-10-2002, 00:01
takk alle sammen :)

Hehe kjenner meg så igjen.... har foreløpig tatt 6tester, men så må jge ta en ny en når roy kommer hjem for at han vil så gjerne se 2 sterke blå hehe har ikke noe imot det jeg heller så ;):uff:

Men jeg er sååå trøtt, lurer på om jeg er lenger på vei enn 3+3 er så trøtt at jeg har bare lyst å legge meg her og sove.... spiller ingen rolle hvor jeg sover bare jeg får sove......... *gjeeeesp*:sover: :sover: :sover: