Vis full versjon : Millus blir antagelig sykemeldt i dag....
....Jeg håper det...for jeg er så kvalm og trett at jeg fungerer ikke på jobb. :spy: :sover:
Bedre og ta det litt med ro nå til og begynne med, så holder jeg ut litt lenger. I steden for og presse seg til en knekker.
Kastet opp i 9 mnder sist svangerskap, og håper på et litt mindre problematisk svangerskap denne gang...ser litt skummelt ut siden kvalmen har meldt seg alt nå...sukk
Noen andre som blør neseblod??? Eller det er kanskje fordi jeg er så trett....
:findag:
Høres ut som du trenger å slappe av litt ja... Det kan nok hende at det vil lønne seg i det lange løp. Lenge igjen...:)
Jeg var veldig heldig med mine to forrige svangerskap. De eneste problemene jeg hadde utenom uvi og penicillin hver mnd var halsbrann. Var vel litt kvalm i starten, men ikke slik at jeg måtte spy. Jeg håper det blir slik denne gangen også. Jeg har store planer om å få gjort unna 8 eksamener før ungen kommer jeg da... :uff:
Å.. jeg kjenner meg igjen fra jr... kvalm hele tiden og så trøtt så trøtt...
Ta godt vare på deg selv.. og zzzzov masse så kanskje du blir litt piggere etterhvert :) :) :) Har du vurdert å spørre en akupunktør om h*n kan hjelpe med kvalmen?
Jeg skal til min aku på torsdag og skal høre om det er mulig å unngå kvalme ved hjelp av nåler :)
Ps: i dag var det ikke mye fristende å lage matpakke gitt.... *urk*
Bergrosa
29-10-2002, 16:09
Jeg henger meg på.............:( Kom akkurat hjem fra jobb, kvalm svimmel og "uggen"...... Skal finne sofaen ja...........
..........så dårlig du da, vennen! Nei, få deg en sykemelding og ta livet med ro. Det kan du trenge, i alle fall hvis du har 9 kvalme
måneder foran deg. :stakar:
Håper virkelig at det ikke blir så ille denne gangen!
Så synd at du ikke har data hjemme da, for da blir du jo lite å se framover her inne......:leiseg:
Huff da, stakkars deg:stakar: Håper du får det litt lettere en sist svanerskap da.
Ja, sist svangerskap blødde jeg masse neseblod. Men kvalmen har jeg ikke kjent hverken nå eller sist svangerskap:D
*Lolita*
30-10-2002, 10:55
Hei du :)
Jeg kastet også opp hele sist svangerskap, men da begynte det lenge etter nå! tror jeg var 7-8uker på vei da det begynte!
Jeg blør også neseblod, men det gjorde jeg også sist svangerskap, jeg spurte legen sist og han mente at det er ikke noe bekymrer seg over!
Jeg har en liten teori jeg, siden jeg har begynt å bli så kvalmen så tidlig, kanskje jeg blir kvitt den også etter 12 uke!
Håper det ihvetfall, men er glad for at jeg er kvalmen, legene mener da jo mer kvalmen man er jo mindre er det sjans for å miste! men men....... så vi kan trøste oss med den teorien om den stemmer eller ei, det aner jeg ikke........
Jeg er også såååå trøtt, og jenta mi er syk og hun skal være hjemme i fra barnehagen, uffa så har hun stått opp nesten hver 10minutt i natt...
Har bare lyst å sove sove, uffa som jeg gleder meg til mannen kommer hjem det er bare 15 dager til det nå:bonk:
God bedring, håper at du også føler deg bedre snart :)
Kos og klems
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.