Maline
16-08-2002, 13:37
...husker dere at jeg skrev i forrige uke at jeg IKKE kom til å høre på de typiske jente/gutte tegna????.........kremt*.......
Vel........jeg forandrer mening jeg nå!:p :p
Fordi;
* På siste kontroll var plutselig hjerteslagene til Snuppa (tidligere Knerten altså....) langt over 150!....(på alle de andre kontrollene har de ligget på under 140 nesten..)
* Nå har magen min forandret seg VELDIG!..........jeg har ingen typisk guttemage lenger, nei!:)
...den er MYE bredere enn sist gang...og jeg bærer den helt annerledes også.....
I tillegg er jeg blek, og har ikke den litt rødlige fargen i ansiktet som sist sv.skap.
Så jeg blir nok en JENTE mamma helt sikkert jeg nå!
......har begynt å tro på gutte og jnete tegn igjen...he he!!!!:klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
..synes bare det er rart at disse endringene først har kommet nå i uke 30:)
Har ikke dere forandret dere da?
:???:
Vel........jeg forandrer mening jeg nå!:p :p
Fordi;
* På siste kontroll var plutselig hjerteslagene til Snuppa (tidligere Knerten altså....) langt over 150!....(på alle de andre kontrollene har de ligget på under 140 nesten..)
* Nå har magen min forandret seg VELDIG!..........jeg har ingen typisk guttemage lenger, nei!:)
...den er MYE bredere enn sist gang...og jeg bærer den helt annerledes også.....
I tillegg er jeg blek, og har ikke den litt rødlige fargen i ansiktet som sist sv.skap.
Så jeg blir nok en JENTE mamma helt sikkert jeg nå!
......har begynt å tro på gutte og jnete tegn igjen...he he!!!!:klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
..synes bare det er rart at disse endringene først har kommet nå i uke 30:)
Har ikke dere forandret dere da?
:???: