PDA

Vis full versjon : Quinny bagvogn vinterstid?

Nordstjernen
16-07-2004, 00:26
Noen som har erfaring med det?

Jeg liker vognene veldig godt, men syns bagen ser så liten ut.

Så jeg lurer på om store babyer, pose og dyne og alt går godt oppi en slik en midtvinters?

IzziCreo
16-07-2004, 01:33
Vil bare fortelle at en i trillegruppen min har Quinny, og synes den var dårlig på vinterføre. Hadde også dårlig med fjæring synes hun i forhold til bl.a min Simo, så hun syntes rett og slett synd på datteren som måtte riste så mye :p Mener hun hadde voksipose oppi bagen ja.

nurket
16-07-2004, 11:37
Fint du tipset meg på PM :nikker:

Jeg har Quinny Freestyle 4XL med Dreami (bag). Jeg må innrømme at jeg ikke bruker den så mye, pga eldste jenta blir det stort sett tvillingvogna jeg bruker. Men jeg hadde lammeskinnspose til gutten min oppi der når jeg brukte den i vinter (tom april). Og jeg syns han hadde god plass jeg. Byttet til sportsdelen tidlig, da han likte å sitte.

Men bagen anbefales bare opp til 9 kg, så hvis man får store babiser. Er det nok ikke lurt å satse på Dreami bagen hvertfall.

Jeg er uansett veldig fornøyd med QF min jeg. Jeg liker ikke Emmaljunga/Simo/Brio, men det er nå bare meg. Syns faktisk fjæringen er for stor på de vognene. QF er lett å trille pga svingbare forhjul, håndbrems er helt supert i nedoverbakke, stoooor handlekurv (som er et must for meg), full liggestilling og bøyle foran - alt jeg ønsket :nikker:

:klemme:

Tidl. bruker
16-07-2004, 11:42
Fint du tipset meg på PM :nikker:

Jeg har Quinny Freestyle 4XL med Dreami (bag). Jeg må innrømme at jeg ikke bruker den så mye, pga eldste jenta blir det stort sett tvillingvogna jeg bruker. Men jeg hadde lammeskinnspose til gutten min oppi der når jeg brukte den i vinter (tom april). Og jeg syns han hadde god plass jeg. Byttet til sportsdelen tidlig, da han likte å sitte.

Men bagen anbefales bare opp til 9 kg, så hvis man får store babiser. Er det nok ikke lurt å satse på Dreami bagen hvertfall.

Jeg er uansett veldig fornøyd med QF min jeg. Jeg liker ikke Emmaljunga/Simo/Brio, men det er nå bare meg. Syns faktisk fjæringen er for stor på de vognene. QF er lett å trille pga svingbare forhjul, håndbrems er helt supert i nedoverbakke, stoooor handlekurv (som er et must for meg), full liggestilling og bøyle foran - alt jeg ønsket :nikker:

:klemme:

Noen ganger er det lettere å tipse hverandre via PM :flau:
Takk for at du tok deg tid til å svare på dette innlegget :klemme:

Nordstjernen
16-07-2004, 21:57
Jeg hadde en Quinny firhjuling sportsvogn til sønnen min.
Den holdt kun i 4 mnd, drittvogn.
Men sett at de fleste andre er fornøyde da.
Og så syns jeg vognene er fine.

Småen var over 4 kilo, så om neste blir større, har jeg lyst på en romslig bag.

Men takk for tips, hvertfall!

Isolde
28-07-2004, 12:13
Vi hadde en Quinny Freestyle til lille I. Vogna var lekker, lett å trille, men bagen var fryktelig smal. Det var ikke plass til voksipose, jeg fikk presset ned en lammeskinnspose husker jeg.

Til en vinterbaby hadde jeg valgt bagvogn fra Brio eller Simo. De har romslige bager. :nikker:

~TM~
28-07-2004, 15:21
Jeg ville heller kjøpt en Simovogn. Bagene er blant de største på markedet, og den er myk og har veldig god fjæring.

Pyrasitten
09-08-2004, 12:43
Vet at naboen hadde quinny men at bagen ble for liten etter 4mnd (uten vinterpose) og sportsdelen kunne ikke legges flat, så de måtte kjøpe ny vogn.:mumle:

Jeg brukte bag'en til babyen var 9mnd - med voksipose. Det var en Emmaljunga duo. simo dypvogn har sikkert de største bag'ene... skulle jeg tro. :undrer: