PDA

Vis full versjon : Melder meg inn jeg også

Mimi
29-10-2002, 13:57
Hei alle sammen!

Så koselig å se at såpass mange høns er kommet over hit:klapp:

Jeg testet på legesenteret i går, og fikk positiv test! Så nå er det bare å vente og vente og vente....

Fikk beskjed om at jeg skulle komme til legesjekk om 6 uker, dvs. at jeg da er 11 uker på vei. Er det vanlig at man ikke sjekker tidligere eller:???:

Måtte selvfølgelig fortelle det til mamma og svigermor, og der ble jubel i heimen :D

Mimi- mannen ble også kjempeglad, han gikk bare å gliste i går. Vi hadde egentlig visst at vi hadde fått klaff en ukes tid, men det er jo litt greit at noen andre forteller det til deg også, i mitt tilfelle resepsjonsdama hos legen :p

Har noen av dere sett boka " Et barn blir til" forresten? Der er det faktisk bilder av hele prosessen, fra befruktning til fødsel. Så mitt lille foster er nå 1 cm. langt, og har begynt å lage ryggraden. Utrolig flotte bilder!

Jaja, det jeg egentlig skulle skrive om i denne meldingen var bare at jeg ville melde meg inn i juli- klubben jeg også, med termin 1. juli. Kan noen hjelpe meg med det?

:findag:

:klem: Mimi 5+2

Monstra
29-10-2002, 14:01
Gratulerer med :baby: i magen og velkommen til juli-klubben. Vi begynner å bli mange her nå... Rart å tenke på at alle vi inne her har en pittliten baby i magen som er en 1 cm bare...

Millus
29-10-2002, 14:05
:klapp: :klapp: :klapp:

Har lagt deg inn i terminlista på 1 juli.

Dahlia
29-10-2002, 14:07
Heisann og gratulerer med :baby:

Jeg ringte legen i dag og fikk ikke time før i begynnelsen av desember, er visst vanlig å vente til 10-12 uke :) :)

Håper du vil trives hos oss :)

*Lolita*
29-10-2002, 14:07
Gratulerer såååå masse med lille:baby:

Bergrosa
29-10-2002, 16:22
gratulerer og velkommen.:)

Blir knallhardt på målstreken, ser jeg. Nå er vi tre m termin 01.07.

Mossa
29-10-2002, 22:58
Gratulerer med positiv test, er det ikke herlig?

Ja, dette blir spennende - mange med termin 1. juli. Blir arti å se hvordan vi ligger an etter ul, hvor ny termin fastsettes.

Legen gav meg termin til 30. juni - og på et terminkalkulator så kom dem fram til 29. juni. Jeg hadde siste mens 22. september.

Ja, ja - det er jo bare noen dager da - men utrolig hvor opphengt en blir av disse datoene likevel. :???: :???:

Hurra for juliklubben!!!!

Mimi
31-10-2002, 20:49
Hei Mossa,

jeg hadde også siste mens 22. september, så det skal vel tilsi at vi har termin samtidig, eller hva? Men jeg har fått termin 1. juli på disse terminkalkulatorene på internett, husker ikke hvor i farta...

Men det er vel ingen som vet sikkert før vi har vært på UL, det blir spennende ja :)

Lykke til alle juli- jenter :kidoki:

:klem: Mimi