PDA

Vis full versjon : Fortsatt veldig "oppblåst".....

Lipsi
16-08-2002, 13:43
Er det noen som fortsatt er plaget med "oppblåst" mage? Har endelig funnet et kosthold som gjør at jeg ikke har forstoppelse mer - har ikke så mye gass heller. Men allikevel er magen diiiger uten at det er "babymage" - for det er jo altfor tidlig? Foruten å være veldig ubehagelig, er det temmelig pinlig . Jeg har ikke sagt på jobben at jeg er gravid ennå, og så dundrer jeg rundt med DEN magen på den ellers spinkle kroppen. Ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei.

Noen andre enn meg som har det slik?:???: Og hvis du har hatt det slik, når ga det seg??

Gleder meg veldig til å få ekte babymage.....

Lipsi (14+4)

Kwistin
16-08-2002, 14:17
Jeg har hatt barn i magen før jeg.. Og magen min har ikke krympet mye inn på 3 år her i gården.. Men passelig liksom.. Men nå, nå jeg ble gravid igjen... Ser det ut som jeg er 5-6 mnder på vei, og jeg har ikke spinkel kropp... Skikkelig opplåst, selv om jeg ikke har mye luft i magen altid..

Tipper det går over når vi endelig er 5-6 mnder på vei jeg...

14+1

tjorven
16-08-2002, 14:32
Morn på deg........

jeg også synest vel at magen har vært rimelig oppblåst til tider..
Jeg er 16 uker i dag, og håper jo at det er litt gravidmage jeg har, ikke bare luft....

Jeg er også plaget av treg mage, dvs det er såpass at jeg gruer meg til hver gang jeg må på do.....

Husk det at magen kommer forskjellighos alle...
Kanskje du er den av dem som får tydelig mage tidlig

Hilsen tjorven og knøttet (16+0)